۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

AWS AWS SDK را برای Rust ارائه می‌کند

اکنون در crates.io موجود است، AWS SDK for Rust دسترسی به حدود 300 سرویس ابری AWS را فراهم می کند که هر کدام دارای جعبه Rust خاص خود هستند.

اکنون در crates.io موجود است، AWS SDK for Rust دسترسی به حدود ۳۰۰ سرویس ابری AWS را فراهم می کند که هر کدام دارای جعبه Rust خاص خود هستند.

سرویس وب آمازون (AWS) AWS SDK خود را برای Rust به طور کلی برای توسعه و استقرار برنامه‌ها در فضای ابری AWS با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Rust در دسترس قرار داده است.

اعلام شده در ۲۸ نوامبر ، AWS SDK for Rust استفاده از خدمات AWS را با ارائه کتابخانه های آشنا برای توسعه دهندگان Rust ساده می کند. برنامه‌نویسان می‌توانند با SDK در وب‌سایت AWS شروع کنند. ، با SDK قابل دسترسی از طریق crates.io.< /p>

گوگل کارکنان Flutter و Dart را اخراج می کند - گزارش ها

با ارائه یک API اصطلاحی و ایمن به همراه مزایای Rust language مانند عملکرد، قابلیت اطمینان و بهره‌وری، AWS SDK for Rust از ویژگی‌های Rust مدرن مانند IO غیر مسدود کننده، سازندگان، پشتیبانی می‌کند. و async/wait، AWS گفت. SDK توسعه‌پذیر با استفاده از پیش‌فرض‌های ایمن خارج از جعبه کار می‌کند. کاربران می توانند آن را برای استفاده منحصر به فرد خود سفارشی کنند. AWS گفت که دسترسی به بیش از ۳۰۰ سرویس AWS ارائه شده است که هر کدام جعبه Rust خود را دارند. همچنین، SDK ماژولار است و کاربران را قادر می‌سازد تا جعبه‌ها را فقط برای سرویس‌هایی که استفاده می‌کنند کامپایل کنند.

معماری ابر را از طریق یک لنز بهینه سازی جدید مشاهده کنید

با استفاده از AWS SDK برای Rust، توسعه‌دهندگان می‌توانند داده‌ها را به و از Amazon S3، Amazon EC2، و Amazon DynamoDB منتقل کنند. AWS گفت که به پذیرش مشارکت در توسعه SDK ادامه خواهد داد. برنامه‌نویسان می‌توانند به ویژگی‌ها رأی دهند، نقص‌ها را گزارش کنند، اسناد را بررسی کنند و به بحث بپیوندند. AWS یک نقشه راه عمومی و دستورالعمل‌های مشارکت.