۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت دات نت Core 3.1 به پایان خود نزدیک می شود

مایکروسافت اعلام کرد که در 13 دسامبر 2022 ارائه به‌روزرسانی‌های سرویس، رفع مشکلات امنیتی و پشتیبانی فنی برای .NET Core 3.1 را متوقف می‌کند.

مایکروسافت اعلام کرد که در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲ ارائه به‌روزرسانی‌های سرویس، رفع مشکلات امنیتی و پشتیبانی فنی برای .NET Core 3.1 را متوقف می‌کند.

NET Core 3.1 مایکروسافت، نسخه‌ای از چارچوب توسعه نرم‌افزار متن‌باز و چند پلتفرمی مایکروسافت که در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد، از ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲ دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

. این شرکت گفت که NET Core 3.1 در آن روز به وضعیت پایان پشتیبانی می رسد و مایکروسافت خدمات به روز رسانی و پشتیبانی فنی را متوقف می کند. در یک بولتنی که در اوایل این ماه ارسال شد، مایکروسافت به کاربران توصیه کرد که در اسرع وقت به .NET 6، نسخه پشتیبانی بلندمدت فعلی (LTS) این پلتفرم منتقل شوند. کسانی که هنوز از .NET Core 3.1 پس از پایان پشتیبانی استفاده می‌کنند، برای ادامه پشتیبانی باید به .NET 6 یا .NET 7 به‌روزرسانی شوند. /p>

زبان C++ در شاخص محبوبیت Tiobe افزایش یافت

مایکروسافت هشدار داد که برنامه‌های ساخته شده بر روی .NET Core 3.1 پس از تاریخ پایان پشتیبانی به کار خود ادامه خواهند داد، اما هر اصلاح امنیتی در NET 6 به طور بالقوه یک آسیب‌پذیری امنیتی وصله نشده و مستند برای آن برنامه‌ها است. به کاربران نهایی برنامه‌ها توصیه می‌شود که با فروشنده‌ای که نرم‌افزار آنها را مدیریت می‌کند تماس بگیرند تا تأیید کنند که آیا نسخه به‌روزرسانی‌شده نرم‌افزار مورد نیاز و در دسترس است.

CUDA چیست؟ برنامه نویسی موازی برای پردازنده های گرافیکی

با شروع به‌روزرسانی سرویس‌دهی دسامبر ۲۰۲۲ برای Visual Studio 2019 16.11، Visual Studio 2019 17.0 و Visual Studio 2022 17.2، مؤلفه NET Core 3.1 به خارج از پشتیبانی و اختیاری تغییر می‌کند. بنابراین، بارهای کاری در ویژوال استودیو ممکن است بدون نصب .NET Core 3.1 نصب شوند.