۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

کاتلین از کامپایلر K2 رونمایی کرد

Kotlin 1.7.0 یک نسخه آلفا از کامپایلر جدید K2 و یک رویکرد جدید برای کامپایل افزایشی در Gradle را معرفی می کند.

Kotlin 1.7.0 یک نسخه آلفا از کامپایلر جدید K2 و یک رویکرد جدید برای کامپایل افزایشی در Gradle را معرفی می کند.

JetBrains Kotlin 1.7.0 را منتشر کرده است، یک ارتقاء به زبان برای توسعه JVM، وب و تلفن همراه که دارای نسخه آلفای کامپایلر K2 است که در حال تغییر است. .

علاوه بر بهبود عملکرد، K2 برای سرعت بخشیدن به توسعه ویژگی های زبان جدید، یکپارچه سازی پلتفرم هایی که Kotlin پشتیبانی می کند، و ارائه یک API برای پسوندهای کامپایلر در نظر گرفته شده است. نسخه آلفا اما فقط با پروژه های JVM کار می کند. و هیچ پلاگین کامپایلری به جز افزونه kapt برای پردازشگرهای حاشیه نویسی هنوز با آن کار نمی کند.

نحوه ساخت شبکه عصبی در جاوا

Kotlin 1.7.0 که در ۸ ژوئن معرفی شد، همچنین رویکرد جدیدی را برای کامپایل افزایشی در ابزار اتوماسیون ساخت Gradle ارائه می‌کند، با کامپایل اکنون برای تغییرات ایجاد شده در ماژول‌های وابسته پشتیبانی می‌شود. پشتیبانی برای اجتناب از کامپایل نیز بهبود یافته است. Gradle، مانند Kotlin، در توسعه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه Android استفاده می‌شود. برنامه‌ها مستلزم تثبیت فناوری کامپایل و افزودن پشتیبانی برای سایر بک‌اندها، مانند جاوا اسکریپت هستند.

Wasmer از کامپایلر Python to Wasm رونمایی کرد

دستورالعمل‌های شروع کار با Kotlin را می‌توانید در وب‌سایت زبان Kotlin پیدا کنید. سایر قابلیت های برجسته شده در Kotlin 1.7.0:

  • قطعاً انواع غیر قابل تهی به پایدار ارتقا یافته اند. اینها قابلیت همکاری بهتری را هنگام گسترش کلاس‌ها و رابط‌های عمومی جاوا فراهم می‌کنند.
  • استنتاج Builder، یک استنتاج نوع که هنگام فراخوانی توابع سازنده عمومی مفید است، اگر استنتاج نوع معمولی نتواند اطلاعات کافی در مورد یک نوع را بدون تعیین کامپایلر -Xenable-builder-inference دریافت کند، به طور خودکار فعال می شود. گزینه در Kotlin 1.6.0 نوامبر گذشته معرفی شد.
  • الزامات شرکت در حال حاضر پایدار است و نیازی به پیکربندی کامپایلر اضافی ندارد.
  • از یک عملگر زیرخط برای نوع args می توان برای استنتاج خودکار یک نوع آرگومان زمانی که انواع دیگر مشخص شده است استفاده کرد.
  • پیاده سازی با تفویض یک مقدار خطی از یک کلاس درون خطی فعال است. اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند بسته‌بندی‌های سبک وزنی ایجاد کنند که در بیشتر موارد حافظه را اختصاص نمی‌دهند.
چگونه LLM ها می توانند به ساده سازی فرآیندهای کسب و کار کمک کنند

یک نسخه بتا Kotlin 1.7.0 در ماه می منتشر شد. Kotlin 1.6.20 در آوریل وارد شد.