۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

AWS برنامه مجازی Cloud Institute را برای آموزش توسعه دهندگان منتشر می کند

این برنامه یک ساله، که شامل سه دوره در هر فصل است، 7650 دلار قیمت دارد.

این برنامه یک ساله، که شامل سه دوره در هر فصل است، ۷۶۵۰ دلار قیمت دارد.

در تلاشی برای کاهش کمبود توسعه دهندگان ابری آموزش دیده، AWS در حال انتشار یک برنامه مجازی جدید به نام موسسه ابری است.

AWS گفت: موسسه AWS Cloud، که یک برنامه یک ساله با ۱۲ دوره مختلف در چهار فصل مختلف است، توسط کارشناسان AWS با ورودی های شرکت ها و شرکای مشتری، مانند Accenture، طراحی شده است. این دوره‌ها شامل یادگیری عملی، مبتنی بر بازی و تمرین‌هایی مانند ساخت برنامه‌های کاربردی است.

توسعه‌دهندگان مشتاق همچنین می‌توانند در طول دوره‌های زنده که در زمان‌های ساحل غربی و ساحل شرقی ایالات متحده ارائه می‌شوند، مستقیماً از مربیان AWS بیاموزند، یا طبق برنامه زمانی که برنامه‌شان اجازه می‌دهد، محتوا را در صورت تقاضا تماشا کنند.

دوره ها شامل چه مواردی می شوند؟

برنامه درسی، طبق ارائه‌دهنده خدمات ابری، شامل بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه تعاملی، دو پروژه اصلی، و ایجاد یک نمونه کار است که دانش فنی و قابلیت‌های توسعه‌دهنده مشتاق را برای کارفرمایان بالقوه نشان می‌دهد.

در دنیای ابری در حال تکامل، Azure از AWS عبور می کند

AWS در بیانیه‌ای گفت:

این دوره‌ها طیف وسیعی از موضوعات اساسی، از جمله مبانی کسب‌وکار، اصول ابری، اصول توسعه‌دهنده، و استخدام را پوشش می‌دهند.

ماژول‌های دوره‌های بنیادی Cloud و IT موضوعاتی مانند معماری در AWS، محاسبات، پایگاه‌های داده، شبکه، امنیت، ذخیره‌سازی، Python، یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل داده‌ها، و هوش مصنوعی مولد را پوشش می‌دهند. با استفاده از Amazon CodeWhisperer، اضافه شد.

به گفته AWS، پروژه‌های اصلی این برنامه با نیاز به توسعه‌دهندگان مشتاق برای حل چالش‌های شناخته‌شده صنعت، یادگیری تجربی را در بر می‌گیرد.

شرکت گفت: «توسعه‌دهندگان مشتاق برنامه‌ای کاربردی طراحی و توسعه می‌دهند که مهارت‌ها و توانایی آنها را در استفاده از سرویس‌های AWS و کد پایتون برای ایجاد راه‌حل‌های مبتنی بر ابر که سناریوهای دنیای واقعی را حل می‌کنند، نشان می‌دهد.

OutSystems از AI Agent Builder بدون کد رونمایی کرد

به عنوان بخشی از برنامه درسی، برنامه‌نویسان مشتاق راهنمایی برای آمادگی امتحان و دو کوپن برای آزمون‌های گواهینامه AWS Certified Cloud Practitioner و AWS Certified Developer Associate دریافت خواهند کرد.

شرکت گفت که پس از فارغ التحصیلی از این دوره، توسعه دهندگان مشتاق گواهی برنامه AWS Cloud Institute را دریافت خواهند کرد و افزود که سازمان های شریک AWS برای برنامه درسی فرصت های شبکه ای را برای توسعه دهندگان مشتاق با انجام فعالیت هایی مانند رویدادهای استخدام و ایجاد تابلوهای کار.

هزینه برنامه چقدر است و چگونه می توان درخواست داد؟

به گفته AWS، کل هزینه برنامه یک ساله ۷۵۶۰ دلار به اضافه مالیات است.

«توسعه دهندگان مشتاقی که تمام وقت ثبت نام می کنند، سه دوره در هر سه ماهه می گذرانند. همچنین ممکن است فراگیران انتخاب کنند که به صورت پاره وقت ثبت نام کنند و در هر سه ماه یک یا دو دوره را بگذرانند. برای سه دوره.

Amazon Bedrock: یک پایه قوی مولد هوش مصنوعی

در حالی که یک یادگیرنده تمام وقت که سه دوره در هر سه ماهه می گذرد، می تواند برنامه را در یک سال کامل کند، یک فراگیر پاره وقت که یک دوره در هر سه ماهه می گذراند، می تواند برنامه را تا سه سال تکمیل کند.

این برنامه در حال حاضر فقط در ایالات متحده برای توسعه دهندگان مشتاقی که حداقل ۱۸ سال سن دارند و دارای دیپلم دبیرستان یا مدرک معادل آن هستند، مانند دیپلم GED، دیپلم HiSET، یا مدرک کاردانی در دسترس است.

در هنگام درخواست، توسعه دهندگان مشتاق باید واجد شرایط بودن خود را تأیید کنند و یک دوره مقدماتی مختصر را تکمیل کنند، و افزود که مهلت درخواست برای اولین دوره در ۵ ژانویه ۲۰۲۴ بسته می شود و دوره افتتاحیه از ۸ ژانویه آغاز می شود. ۲۰۲۴.

برنامه‌های پذیرفته‌شده از یک هنجار ارائه شده در اولویت پیروی می‌کنند.