۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

۳ کاری که در حال حاضر باید انجام دهید تا حرفه خود را در رایانش ابری ارتقا دهید

ممکن است فکر کنید که دویدن برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشد یا پیوستن به یک باشگاه محلی برای برقراری تماس های تجاری بهترین استراتژی است. ساده تر از این است.

ممکن است فکر کنید که دویدن برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشد یا پیوستن به یک باشگاه محلی برای برقراری تماس های تجاری بهترین استراتژی است. ساده تر از این است.

یکی از رایج‌ترین سؤالاتی که من می‌پرسم این نیست که «کدام ابر بهتر است؟» این است: “چگونه رشد شغلی رایانش ابری خود را بهبود بخشم؟” ابتدا، بیایید روی کارهایی که نباید انجام دهیم تمرکز کنیم.

برای برنامه‌های MBA اجرایی یا سایر مسیرهای آموزشی گران‌قیمت زیاد خرج نکنید. هنگام در نظر گرفتن مسیر شغلی در رایانش ابری، به ندرت مقدار مورد نظر شما را برمی گرداند. آن‌ها مهارت‌های حیاتی در نحوه ساخت، استقرار و راه‌اندازی سیستم‌های رایانش ابری یا پشتیبانی از مهارت‌هایی مانند ایجاد یک مدل عملیاتی، هدایت استراتژی ابر سازمانی یا حتی ایجاد یک مدل کسب‌وکار ابری را به شما آموزش نمی‌دهند. بنابراین، پول خود را در حساب بانکی خود نگه دارید.

سه موردی که اکنون می‌توانید انجام دهید و به شما کمک بیشتری می‌کند و هزینه کمتری برایتان خواهد داشت بیشتر به نحوه نگاه شما به مهارت‌ها و مشاغل ابری امروزی است. من اشتهای کمی برای درجات پیشرفته پیدا می کنم. در عوض، شرکت‌ها مهارت‌های عمل‌گرایانه و واقعی را می‌خواهند که بتواند به سرعت برای کسب‌وکارشان ارزش ایجاد کند. اینجاست که باید تمرکز کنید.

ابزارهای محاسباتی، ذخیره سازی و شبکه Oracle OCI با هدف کاهش پیچیدگی ابری انجام می شود

در اینجا سه ​​کار برتر من در زمینه رایانش ابری وجود دارد که در حال حاضر باید دنبال کنم.

کارهای حرفه ای رایانش ابری

  • از شبکه های حرفه ای در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین و توییتر بهره ببرید
  • دانش و مهارت های ابری خود را از طریق یادگیری مداوم (هفتگی) به روز نگه دارید
  • پروژه ها و چالش های جدید را برای گسترش مهارت ها و دانش خود بپذیرید

شبکه حرفه ای

رسانه‌های اجتماعی مانند LinkedIn و تویتر دیگر اختیاری نیست. آنها بستر ارزشمندی را برای یافتن دیگران در حرفه ابری، ایجاد روابط سودمند و حتی یافتن شغل مستقیم فراهم می‌کنند.

من طرفدار این نیستم که ساعت‌ها به تلفن خود خیره شوید، اما این سرمایه‌گذاری خوبی در زمان است تا از ارتباطات خود مطلع شوید و مقاله‌ها و مطالب جالبی را پست کنید که برای دیگران مفید باشد. این نشان می دهد که شما به تکامل محاسبات ابری توجه کرده اید و دنبال کنندگان بیشتری جذب خواهید کرد. وقتی به دنبال موقعیت های جدید هستید، حتی در داخل شرکت شما، همه پول در بانک است.

شور و نشاط منطقی هزینه های IT را هدایت می کند

کار دیگری که باید امتحان کنید، ملاقات‌های محلی مرتبط با ابر است. اینها معمولاً منتشر شده و پیوستن به آنها رایگان است. به meetup.com یا گروه‌های کاربر محاسبات ابری محلی نگاه کنید. معمولاً اینها با ارائه دهندگان ابری خاص مانند AWS، Microsoft Azure یا Google Cloud همسو می شوند. در برخی شهرها، ارائه‌دهندگان ابر جلسات را سازماندهی و ترویج می‌کنند.

هر هفته چیز جدیدی یاد بگیرید

چه با خواندن چند مقاله یا گذراندن یک دوره رایگان ابری، مطمئن شوید که هر هفته به دنبال فرصت‌های یادگیری جدید هستید. این چند کار را انجام می دهد. احتمالاً در مصاحبه ها بهتر عمل خواهید کرد و درک به روزی از موضوع ابر، مانند تکامل فناوری بدون سرور یا مزایا و معایب معماری های بومی ابری خواهید داشت. من گمان می کنم که اگر در حال خواندن این وبلاگ هستید، ممکن است قبلاً این مزیت را دیده باشید. ادامه بده

شیوه جدیدی از تفکر در مورد پایداری منبع باز

خارج از منطقه آسایش خود عمل کنید

برای گسترش مهارت‌های ابری و دانش خود، پروژه‌ها و حتی مشاغل را بپذیرید. به عنوان مثال، زمانی که فقط با عملیات ابری تجربه دارید، به تیمی بپیوندید که روی معماری ابری کار می کند. احتمالاً متوجه خواهید شد که هم تیمی‌های جدیدتان به عقب خم می‌شوند تا به شما در یادگیری کمک کنند، و قبل از اینکه متوجه شوید، دیگر از منطقه راحتی خود خارج نیستید.

شاید این را به تلاش‌های دیگری که معمولاً در نظر نمی‌گیرید تعمیم دهید، مانند نوشتن مقاله در مورد یک موضوع رایانش ابری، ضبط پادکست یا ویدیو در مورد اخبار رایانش ابری و برداشت شما از آن، یا سخنرانی در یک کنفرانس. اینها تجربیاتی هستند که می توانید بر آنها بنا کنید. خواهید دید که آنها همچنین شتاب دهنده ای برای حرفه ابری شما هستند.