۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Docker Desktop به لینوکس می آید و SDK را اضافه می کند

برنامه‌های افزودنی Docker به Docker Desktop اجازه می‌دهد تا با طیف گسترده‌ای از ابزارهای شریک برای امنیت زنجیره تأمین نرم‌افزار، CI/CD، استقرار Kubernetes و موارد دیگر ادغام شود.

برنامه‌های افزودنی Docker به Docker Desktop اجازه می‌دهد تا با طیف گسترده‌ای از ابزارهای شریک برای امنیت زنجیره تأمین نرم‌افزار، CI/CD، استقرار Kubernetes و موارد دیگر ادغام شود.

Docker در حال گسترش برنامه کاربردی Docker Desktop برای ادغام با طیف گسترده‌تری از ابزارهای توسعه‌دهنده، و همچنین ارائه پشتیبانی بومی برای توسعه‌دهندگانی است که روی ایستگاه‌های کاری لینوکس کار می‌کنند. p>

امروز در طول DockerCon اعلام شد، Docker Extensions با ۱۴ ادغام شریک راه اندازی شد: Ambassador، Anchore، AquaSec، EverX، JFrog، Layer5.io، Okteto، Portainer، Red Hat، Snyk، SUSE/Rancher، Tailscale، Uffizzi، و VM .

این شرکای راه‌اندازی را می‌توان در سه سطل اصلی گروه‌بندی کرد: ساده‌سازی استقرار Kubernetes (VMware Tanzu، Okteto، Portainer، Red Hat، Rancher)، زنجیره تأمین نرم‌افزار امن (Anchore، AqueSec، JFrog، Snyk)، و پشتیبانی از محیط‌های توسعه ترکیبی (Ambassador، Tailscale، Layer5، Uffizzi).

چگونه مهندسی نرم افزار در سال 2024 تکامل خواهد یافت

جامعه گسترده‌تر Docker همچنین می‌تواند در آینده با استفاده از Docker Extensions SDK جدید، طیف وسیع‌تری از برنامه‌های افزودنی را هدایت کند.

اسکات جانستون، مدیر عامل Docker، گفت: چشم انداز ابزارهای بومی ابری بزرگ و پیچیده برای توسعه دهندگانی که در حال حاضر به ابزار مناسب برای کار مناسب نیاز دارند، چالشی ایجاد می کند. «برنامه‌های افزودنی Docker به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به سرعت ابزارهایی را که برای برنامه‌هایشان نیاز دارند کشف کرده و شروع به استفاده از آن کنند و زمان را برای جستجو، دانلود، پیکربندی، ارزیابی و مدیریت ابزارها تلف نکنند.»

وقتی finops معماری بد ابری را پیدا کند چه اتفاقی می‌افتد؟

Docker Desktop همچنین اکنون در ایستگاه‌های کاری لینوکس در دسترس خواهد بود، با تجربه‌ای مشابه با برنامه‌های macOS و Windows، و به توسعه‌دهندگان سازمانی این امکان را می‌دهد تا از ظلم و ستم آنچه جانستون آن را با انگشت اشاره «روی دستگاه من کار می‌کند» عبور دهند.

به گفته جانستون،

پشتیبانی از لینوکس در ۱۲ ماه گذشته بیشترین درخواست را در میان جامعه داکر داشته است، و دور اخیر تامین مالی این شرکت به آنها امکان داده است تا آن را در نقشه راه پیش ببرند. Docker Desktop برای Linux شامل Docker Compose، Docker CLI و Kubernetes است.

Deno API را برای عملیات تاریخ و زمان اضافه می کند

از زمان فروش کسب‌وکار سازمانی خود به Mirantis در سال ۲۰۱۹، Docker با استراتژی تمرکز خود را بر ارائه خدمات به توسعه‌دهندگانی که برنامه‌های کانتینری‌شده را می‌سازند، عمدتاً از طریق عملکرد Docker Build پیش می‌برد. ، زمان اجرای کانتینر Docker Engine، مخزن تصویر Hub و برنامه Docker Desktop.