۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پیشنهاد OpenJDK می گوید جاوا به مجموعه های دنباله دار نیاز دارد

پیشنهاد برای تقویت زبان برنامه نویسی جاوا، رابط هایی را برای مجموعه های متوالی، مجموعه های توالی و نقشه های متوالی تعریف می کند.

پیشنهاد برای تقویت زبان برنامه نویسی جاوا، رابط هایی را برای مجموعه های متوالی، مجموعه های توالی و نقشه های متوالی تعریف می کند.

برای رسیدگی به مشکلی که منبع شکایات مداوم بوده است، جاوا می‌تواند مجموعه‌های متوالی، مجموعه‌های ترتیب‌یافته، و نقشه‌های ترتیب‌یافته را اضافه کند که توسط رابط‌ها برای نمایش مجموعه‌ها با ترتیب مواجهه تعریف‌شده لنگر می‌شوند.

یک پیشنهاد معلق در انجمن OpenJDK می‌تواند رابط‌هایی را برای مجموعه‌های ترتیب‌یافته، مجموعه‌های ترتیب‌یافته و نقشه‌های ترتیب‌یافته تعریف کند. ، و آنها را در سلسله مراتب نوع مجموعه های موجود اصلاح کنید. انگیزه این طرح دو شکاف در چارچوب مجموعه‌های جاوا، معماری زبان برای نمایش و دستکاری مجموعه‌ها: فاقد نوع مجموعه‌ای است که دنباله‌ای از عناصر را با ترتیب برخورد تعریف‌شده نشان می‌دهد، و فاقد مجموعه‌ای از عملیات یکنواخت است. که در چنین عملیاتی اعمال می شود.

درک DbContext در Entity Framework Core

این شکاف‌ها، در این پیشنهاد بیان می‌شود، منبع مکرر شکایات و مشکلات بوده است. برای مثال، اگرچه List و Deque هر دو یک ترتیب برخورد را تعریف می‌کنند، سوپرتایپ رایج آنها، Colection، اینطور نیست.

با پیشنهاد مجموعه‌های متوالی، همه روش‌های جدید اعلام‌شده در رابط‌های جدید دارای پیاده‌سازی پیش‌فرض هستند. مجموعه های توالی به نسخه استاندارد جاوا اضافه می شوند. زودترین زمانی که می‌تواند وارد شود با JDK 20 خواهد بود که در ماه مارس آینده عرضه می‌شود، با JDK 19 که به‌تازگی در ماه گذشته به عنوان بخشی از برنامه استاندارد شش ماهه انتشار جاوا وارد شده است. p>

CI/CD چیست؟ ادغام مداوم و تحویل مداوم توضیح داده شده است

یک مجموعه دنباله‌دار به عنوان مجموعه تعریف می‌شود که عناصر آن دارای ترتیب مواجهه مشخصی هستند. چنین مجموعه ای دارای عناصر اول و آخر است و عناصری در بین آنها جانشینان و پیشینیان دارند. عملیات مشترک در هر دو انتهای یک مجموعه دنباله دار پشتیبانی می شود. پردازش عناصر از اول تا آخر و از آخرین به اول پشتیبانی می شود. این پیشنهاد نشان‌دهنده تکامل تدریجی پیشنهاد ReversibleCollections از سال ۲۰۲۱ است تا رابط ReversibleCollections به چارچوب مجموعه‌ها اضافه شود.