۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چگونه مدرک علوم کامپیوتر خود را بصورت آنلاین دریافت کنید

BSCS ممکن است برای حرفه شما خوب یا حتی ضروری باشد، و می توانید آن را کاملاً آنلاین انجام دهید. قبل از اینکه بپری نگاه کن

BSCS ممکن است برای حرفه شما خوب یا حتی ضروری باشد، و می توانید آن را کاملاً آنلاین انجام دهید. قبل از اینکه بپری نگاه کن

در زمان‌های سخت، بسیاری از مردم به دنبال آموزش یا اعتبار هستند. ایده این است که آنچه را که ممکن است تجربه نداشته باشند، با مجموعه ای از اعتبارنامه ها یا گواهینامه های مناسب جبران کنند.

مطمئناً به این دلیل کار خود را رها نکنید. تجربه تقریباً همیشه بر مدارک برتری دارد. با این حال، اگر در فکر تغییر شغل به فناوری هستید و تجربه کافی ندارید یا در اوایل کار خود اخراج شده اید، ممکن است وسوسه شوید که پس از نام خود یک BSCS قرار دهید. و در واقع می توانید لیسانس علوم کامپیوتر را به صورت آنلاین انجام دهید.

در اینجا چند گزینه وجود دارد که ممکن است در نظر بگیرید، و برخی از جوانب مثبت و منفی که باید از آنها آگاه باشید.

آیا واقعاً به مدرک نیاز دارید؟

آیا مطمئن هستید؟ زمانی که در دهه ۱۹۹۰ کارم را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار شروع کردم، تنها برنامه نویس خودآموخته ای بودم که ملاقات کرده بودم. با این حال، این روزها آنها بیشتر رایج هستند. در حالی که مدرک می تواند کمک کننده باشد، در نظر بگیرید که آیا می توانید دو یا پنج سال صبر کنید، ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار (در ایالات متحده) به اضافه هزینه های زندگی خرج کنید، یا در حالی که شغل دیگری دارید، مدرک را دنبال کنید. مسیرهای دیگری نیز وجود دارد، مانند مطالعه آنچه نیاز دارید و کسب تجربه داوطلبانه.

مدرک در درجه اول مربوط به یادگیری این حرفه نیست. (باز هم، این روزها می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.) مدرک در مورد پرداخت هزینه ورود شما به طبقه متوسط ​​است. این بدبینانه به نظر می رسد، اما من از روی تجربه صحبت می کنم، که اخیراً کاری مشابه انجام داده ام. بیشتر دوره هایی که می گذرانید در حرفه شما کاربرد چندانی ندارند و بسیاری از آنها بدون یادگیری خواهند بود و برای شما هیچ ارزشی ندارند.

چگونه SaaS توسعه نرم افزار را تغییر می دهد

به عنوان مثال، ایالت جورجیا مرا وادار کرد که قانون اساسی ایالت جورجیا را مطالعه کنم، یک دوره آموزشی در مایکروسافت اکسل بگذرانم، و چندین دوره را بگذرانم که شامل حفظ کردن چیزی در وب سایت McGraw Hill و بازگرداندن آن در آزمون بود. من تمام نمره های A را گرفتم، به جز یک دوره علمی که تقریباً به طور کامل در یک بعد از ظهر در ترم آخرم گذرانده بودم، و به سختی چیزی از هیچ یک از آنها به خاطر دارم.

من نیز از آن دوره ها متنفر بودم. آنها خسته کننده بودند و اساتید، اگر اصلاً با آنها تعامل داشتید، چیزی جز مانیتور سالن نبودند. اشتباه نکنید، دوره های خوب و اساتید خوب زیادی وجود داشت. اما هیچ یک از دوره‌هایی که مجبور شدم برای «اجرای الزامات» شرکت کنم ارزش وقت من را نداشت. بنابراین، قبل از رفتن به مسیر مدرک، حداقل در ایالات متحده، به یاد داشته باشید که این فقط در مورد آموزش تجارت به شما نیست، بلکه در مورد دوشیدن شما برای پول نقد است.

برخی گزینه ها و هزینه های BSCS

در ایالات متحده، بسیاری از دانشگاه‌های «انتفاعی» مانند دانشگاه فونیکس. از آنها اجتناب کنید. آنها بسیار سودآور خواهند بود (یا شاید نه ). شما برای آن سود پرداخت خواهید کرد.

بیشتر دانشگاه های محلی شما ارزان ترین گزینه خواهند بود، اما ممکن است BSCS آنلاین نداشته باشند. از قضا، دانشگاه محلی من، گرجستان جنوبی، مدارک تحصیلی بسیاری را بصورت آنلاین ارائه می دهد، اما BSCS فقط حضوری است. اگر بالای ۳۰ سال دارید، ایده نشستن در اتاقی پر از جوانان ۱۹ ساله… جذاب نیست.

سفارشی کردن جعبه های توسعه دهنده مایکروسافت با کد

بسیاری از MOOCها مانند Coursera اکنون به طور کامل درجات تحصیلی آنلاین را ارائه می دهند که از مدرک BSCS (از دانشگاه گلداسمیت لندن و BITS Pilani) به کارشناسی ارشد و سایر مدرک تحصیلات تکمیلی. برای دانشجویان بازگشته (اگرچه BSCS نیست) حتی برنامه های انتقال وجود دارد< /a>، اگرچه برنامه انتقال از دانشگاه تگزاس شمالی است ارزش ضعیفی در ۳۳۰ دلار در هر ساعت اعتبار دارد – و شما را ملزم می کند که در مورد دولت ایالت تگزاس اطلاعات کسب کنید.

Coursera تنها بازی در شهر نیست. EdX همچنین مدرک BSCS و علوم داده را از دانشگاه گلداسمیت لندن و همچنین ارائه می دهد سیمونز دانشجویان بازگشته حتی می توانند تا ۹۶ واحد را به سیمونز انتقال دهند. با این حال، سیمونز “قیمت رقابتی ۵۰۰ دلار در هر ساعت اعتبار دارد “، بنابراین ممکن است مجبور شوید از پول قایق تفریحی خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، هاروارد یک درجه هنرهای لیبرال با ۴۹۵ دلار در ساعت اعتبار بنابراین شاید روی گلد اسمیت تمرکز کنید.

علاوه بر مدارک تحصیلی، EdX همچنین bootcamps را به عنوان جایگزین ارائه می دهد، اما آنها ۱۰ هزار دلار هستند. با توجه به اینکه در حال یادگیری آنلاین هستید و گواهینامه به عنوان مدرک به رسمیت شناخته نمی شود، ممکن است بهتر باشد به تنهایی یاد بگیرید زیرا، دوباره، دوره های رایگان یا ارزان زیادی و منابع آنلاین وجود دارد.

گزینه دیگر آکادمی Saylor است که به شما امکان می‌دهد دوره‌ها را بدون شهریه بگذرانید. شما نمی توانید BSCS از Saylor دریافت کنید، اما می توانید اعتبارات را به یک کالج شریک منتقل کنید. با فرض اینکه بتوانید حداکثر ۹۰ انتقال اعتبار را برای یک مدرک ۱۲۰ اعتباری جمع آوری کنید، ممکن است بتوانید با کمتر از ۱۰ هزار دلار فارغ التحصیل شوید. با این حال، شما باید قوانین و محدودیت های انتقال را با دقت بخوانید. برخی از کالج‌های شریک هر اعتبار را تا سقفی قبول می‌کنند و برخی دیگر فقط دوره‌ها را از لیست تایید شده منتقل می‌کنند. با این حال، اگر به فکر یک BSCS هستید، این ممکن است یک راه عالی برای انجام آن باشد.

تیم Rust Types در حل‌کننده صفت نسل بعدی به جلو حرکت می‌کند

قیمت، کیفیت و تجربه

من به جای دریافت هندمی، مدرک را دنبال کردم توله سگ. من مجبور شدم دوره های زیادی را که قبلاً برای سرگرمی در Coursera گذرانده بودم مجدداً برای اعتبار بگذرانم (Coursera یک مدرسه جهنمی برای مهمانی است). به طور کلی، دوره‌های آموزشی Coursera از کیفیت یکسان یا بالاتر برخوردار بودند و بستر نرم‌افزار آنلاین Coursera نسبت به دانشگاه محلی من برتر است. در مقابل، ارزیابی‌ها در Coursera از کیفیت مشکوکی برخوردار هستند (بررسی‌های همتا و معمولاً تست‌هایی که نمی‌توانند شکست بخورند).

استثنائاتی وجود داشت، البته، من یک استاد اقتصاد در جورجیا جنوبی داشتم که اطلاعات زیادی داشت، و بیشتر از هر زمان دیگری از ویدئوها، خواندن ها و تست های معمول یاد گرفتم. برخی از دوره‌های آموزشی Coursera ارزیابی‌های مناسبی دارند، از جمله دوره تاریخ واقعاً جذاب.

حکم نهایی این است که مدرک لیسانس احتمالا بهترین یا مقرون به صرفه ترین راه برای یادگیری چیزی نیست. قیمت برای چیزی غیر از تحصیل است. با این حال، آنها ممکن است برای موقعیت های مختلفی که آرزو دارید مورد نیاز باشند. آموزش واقعی برای افراد با انگیزه به صورت رایگان در دسترس است، اما اعتبارنامه هزینه بسیار زیادی دارد و زمان زیادی دارد.