۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Visual Studio Code 1.76 در قابلیت استفاده، pytest می درخشد

انتشار فوریه 2023 ویرایشگر کد مایکروسافت، قابلیت استفاده برای پروفایل ها و توسعه از راه دور را افزایش می دهد، IntelliSense را برای pytest در پسوند Pylance بهبود می بخشد.

انتشار فوریه ۲۰۲۳ ویرایشگر کد مایکروسافت، قابلیت استفاده برای پروفایل ها و توسعه از راه دور را افزایش می دهد، IntelliSense را برای pytest در پسوند Pylance بهبود می بخشد.

Microsoft Visual Studio Code 1.76 را منتشر کرده است، آخرین نسخه ماهانه ویرایشگر برنامه‌نویسی منبع باز. این ارتقا که به عنوان نسخه فوریه ۲۰۲۳ نیز شناخته می‌شود، پیشرفت‌های قابلیت استفاده را در نمایه‌ها و توسعه از راه دور به ارمغان می‌آورد و پشتیبانی IntelliSense را برای چارچوب تست pytest در برنامه افزودنی Pylance بهبود می‌بخشد.

نمایه‌ها در VS Code 1.75 ماه گذشته تثبیت شدند. با VS Code 1.76، ویرایشگر جابجایی بین پروفایل ها را آسان تر می کند و نمایه سفارشی فعلی را در نماد نوار مدیریت فعالیت نشان می دهد. پروفایل ها بسته به گردش کار و پروژه فعلی از چندین پیکربندی کد VS پشتیبانی می کنند. توسعه دهندگان اکنون می توانند با دستور Profile:Switch Profile در Command Pallet بین پروفایل ها جابجا شوند. همچنین می‌توان نمایه‌هایی ایجاد کرد که شامل برنامه‌های افزودنی راه دور باشد.

توسعه هوش مصنوعی در رایانه شخصی Copilot+؟ نه هنوز

برای توسعه از راه دور، VS Code 1.76 بهبودهای قابلیت استفاده را به منوی راه دور می آورد. اکنون یک صفحه کلید پیش‌فرض برای باز کردن منوی راه دور وجود دارد، و منوی راه دور اکنون مشاهده تمام اقدامات اساسی برای باز کردن یک پنجره از راه دور را در یک نگاه آسان می‌کند. و با این نسخه، مایکروسافت اطلاعاتی را در مخزن های راه دور اضافه کرد. برنامه افزودنی برای کمک به کاربران برای جستجو، ویرایش و ایجاد تعهدات سریع در GitHub و Azure Repos بدون شبیه‌سازی محلی.

از کدام پایگاه داده ابری باید استفاده کنید؟

Visual Studio Code 1.76 را می‌توان برای Linux، Windows و macOS از وب‌سایت Visual Studio Code دانلود کرد. . سایر نکات برجسته در VS Code 1.76 عبارتند از:

  • افزونه مایکروسافت Pylance برای توسعه پایتون، پشتیبانی از IntelliSense را برای تکمیل کد، رفتن به تعریف، یافتن همه مراجع، و تغییر نام نماد برای فیکسچرهای pytest و آرگومان های پارامتری شده را اضافه می کند.
  • یک قابلیت آزمایشی به ویرایشگر این امکان را می‌دهد که اسناد را در یک وب‌کار مجزا توکنیزه کند تا در هنگام برخورد با اسناد بزرگ، پاسخ‌دهی را بهبود بخشد.
  • محفظه نمای Explorer اکنون قابل جابجایی است و می‌توان آن را در نوار کناری ثانویه یا پانل پایین قرار داد تا سفارشی‌سازی بیشتر میز کار را فعال کند.
  • نمای نظرات دارای یک فرمان جدید Expand All است که با جمع کردن همه همراه است.
  • انتخاب کننده هسته اکنون به طور پیش فرض جدیدترین هسته استفاده شده را نشان می دهد.
  • بهبودهای دسترس‌پذیری شامل نشانه‌های صوتی جدید و حالت صفحه‌خوان ترمینال بهبودیافته است.
  • TypeScript 5.0 پشتیبانی می شود.
جمع آوری زباله نسلی نوید افزایش عملکرد جاوا را می دهد

VS Code 1.76 از آن زمان با دو نسخه به روز رسانی انتشار دنبال شده است. نسخه ۱.۷۶.۱ به مشکلاتی از جمله پیوندهای طرحواره خاص پوشه در Windows و نسخه ۱.۷۶.۲ به یک مشکل ناودانی Git می‌پردازد.