۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Bytecode Alliance می گوید WASIX مشخصات رابط سیستم WebAssembly را تضعیف می کند

Wasmer می‌گوید که هدف WASIX این است که اجازه دهد هر نوع برنامه‌ای در بالای WebAssembly اجرا شود و این نیاز به پسوندهای فراخوانی سیستم دارد که شکاف‌های WASI را پر کند. Bytecode Alliance می گوید WASIX غیر استاندارد است.

Wasmer می‌گوید که هدف WASIX این است که اجازه دهد هر نوع برنامه‌ای در بالای WebAssembly اجرا شود و این نیاز به پسوندهای فراخوانی سیستم دارد که شکاف‌های WASI را پر کند. Bytecode Alliance می گوید WASIX غیر استاندارد است.

WASIX، مکانیسم جدید Wasmer برای آسان‌تر کردن کامپایل در WebAssembly، با مخالفت Bytecode Alliance مواجه شده است که WASIX را به عنوان غیر استاندارد یک کنسرسیوم صنعتی که توسط Mozilla، Red Hat، Intel و Fastly تأسیس شده است، Bytecode Alliance تلاش‌های استاندارد WebAssembly از جمله واسط سیستم WebAssembly (WASI) و مدل مؤلفه WebAssembly.

«اتحاد Bytecode رابط‌های سیستمی غیر استانداردی را که برای WebAssembly وجود دارد، مانند لایه سازگاری Emscripten ABI و POSIX، wasm-bindgen اینترفیس‌هایی که توسط Rust-Wasm WG یا WASIX ایجاد شده‌اند.

چگونه از هوش مصنوعی خود مراقبت کنیم

مأموریت Bytecode Alliance ایجاد پایه‌های جدید برای ساختن نرم‌افزار از جمله WebAssembly (Wasm) است. و WASI، Schneidereit گفت. او گفت که در تلاش برای رسیدن به این هدف، اتحاد هرجا که ممکن است بر استانداردهای باز متمرکز است. اتحاد مدل مؤلفه WebAssembly و WASI را به شدت با Schneidereit گفت که این ماموریت، و معتقد است که W3C (کنسرسیوم وب جهانی) مکان مناسبی برای توسعه آنها به عنوان استاندارد است.

WASIX که توسط Wasmer در ۳۰ می اعلام شد و به عنوان یک ابر مجموعه WASI توصیف شد، یک ویژگی و زنجیره ابزار برای ساخت برنامه‌های کاربردی با سازگاری POSIX، با هدف ساده‌سازی کامپایل در WebAssembly است. “هدف اصلی WASIX این است که اجازه دهد هر نوع برنامه ای در بالای WebAssembly اجرا شود، از جمله Bash، Nginx، Redis، Curl و بسیاری از پروژه های محبوب دیگر که نیاز به تماس های سیستمی دارند که احتمالا هرگز در WASI پذیرفته نمی شوند، مانند فورک. syscall، گفت: Syrus Akbary، بنیانگذار Wasmer و مدیرعامل. اکبری استدلال کرد WASI در حال انجام تغییراتی است که به روز رسانی را برای پیاده‌کنندگان زمان اجرا Wasm دشوار می‌کند. اکبری گفت: در این میان، WASIX شکاف‌های موجود در WASI را پر می‌کند و با پیش‌نمایش WASI 1 سازگار است.

وب 3.0 نیازی به انقلاب بلاک چین ندارد

با این حال، Schneidereit WASIX را به عنوان یک چنگال WASI توصیف کرد. در اتحاد Bytecode، ما معتقد نیستیم که این مدل می‌تواند اساساً با استفاده از WebAssembly به عنوان یک فناوری پیاده‌سازی بهبود یابد، به همین دلیل است که ما معتقدیم که Component Model و WASI رویکرد بهتری برای چالش‌های کلیدی پیش روی توسعه نرم‌افزار هستند. Schneidereit گفت: امنیت زنجیره تامین، قابلیت اطمینان، بهره وری منابع و بهره وری توسعه دهندگان.

گزارش پایتون: اخبار برای توسعه دهندگان پایتون

مدل مؤلفه WebAssembly به عنوان مکمل Wasm عمل می‌کند، با قابلیت‌هایی مانند محصور کردن قوی حافظه یک مؤلفه، توانایی پیوند دادن ماژول‌ها به یکدیگر، و رابط کاربری زبانی. Schneidereit گفت که Component Model توسط چندین زمان اجرا WebAssembly و همچنین تعدادی از ارائه دهندگان پلتفرم مختلف تأیید شده است.