۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Google Cloud بارهای کاری با کارایی بالا را با ماشین های مجازی مبتنی بر Arm و زمان بندی کار دسته ای هدف قرار می دهد

فروشنده ابری در حال گسترش قابلیت های VM خود است و حرکتی را برای ساده کردن وظایف محاسباتی سطح بالا انجام داده است.

فروشنده ابری در حال گسترش قابلیت های VM خود است و حرکتی را برای ساده کردن وظایف محاسباتی سطح بالا انجام داده است.

Google Cloud امروز در دسترس بودن پیش‌نمایش ماشین‌های مجازی جدید مبتنی بر Arm، و همچنین یک سیستم زمان‌بندی کار کاملاً مدیریت‌شده به نام Batch را اعلام کرد.

دستگاه‌های مجازی Arm بخش جدیدی از مجموعه‌های پیشرفته Tau VM Google را تشکیل می‌دهند که برای حجم‌های کاری بزرگ مانند برنامه‌های بزرگ جاوا، سرورهای وب و رمزگذاری رسانه طراحی شده‌اند.

Google Cloud vice، «با استفاده از پردازنده‌های مبتنی بر Ampere Altra Arm، ماشین‌های مجازی T2A عملکرد تک رشته‌ای استثنایی را با قیمتی قانع‌کننده ارائه می‌کنند، و آن‌ها را برای حجم‌های کاری کوچک‌تر و ابر بومی ایده‌آل می‌سازد». رئیس و مدیر کل زیرساخت ساچین گوپتا در یک پست وبلاگ گفت.

Mlops مسیر شغلی جدید رایانش ابری است

اطلاعیه دیگر، Batch، یک سیستم زمانبندی کار کاملاً مدیریت شده است که برای محاسبه برنامه های سنگین طراحی شده است. کارهای دسته‌ای به‌طور خودکار منابع محاسباتی خود را مدیریت می‌کنند، بار مشتریان را کاهش می‌دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند هزاران شغل را با یک فرمان اجرا کنند.

گوپتا در پست وبلاگ گفت: «این تجربه توسعه‌دهنده را برای اجرای HPC، AI/ML، و بارهای کاری پردازش داده‌ها مانند توالی ژنومیک، رندر رسانه، مدل‌سازی ریسک مالی و اتوماسیون طراحی الکترونیکی بهبود می‌بخشد.

سیستم های قدیمی، بردارهای حمله جدید برای هکرها هستند

>

رویداد امروز Infrastructure Spotlight چندین حرکت اخیر دیگر را نیز برجسته کرد، از جمله تثبیت قیمت برای ویژگی Spot VM در Google Cloud، که اجازه می‌دهد بارهای کاری با تحمل تاخیر با استفاده از چرخه‌های ماشین بیکار Google با تخفیف زیاد از قیمت درخواستی انجام شود. غلاف های یادگیری ماشینی Cloud TPU v4 Google نیز اکنون به طور کلی از طریق یک هاب ML جدید در دسترس هستند.

چرا محاسبات لبه برای توسعه نرم افزار مدرن اهمیت دارد؟

این شرکت همچنین از ویژگی‌های امنیتی جدیدی مانند ماشین‌های مجازی محرمانه صحبت کرده است، که در آن مشاهده داده‌ها، حتی با یک اشکال‌زدا، از خارج از محیط اجرای قابل اعتماد خود VM غیرممکن است. همچنین یک سیستم تشخیص نفوذ جدید Cloud وجود دارد که از یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل تهدیدها و به روز رسانی خود به صورت خودکار استفاده می کند.