۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Creatio چگونه ChatGPT را در پلتفرم کم‌کد Atlas خود ادغام می‌کند؟

ادغام رابط ChatGPT در پیشنهادات Creatio به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که برنامه ها را سریعتر بسازند و در موارد استفاده مشتری محور مانند ارائه کمک در نوشتن ایمیل و پشتیبانی از مدیران پشتیبانی مشتری کمک کنند.

ادغام رابط ChatGPT در پیشنهادات Creatio به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که برنامه ها را سریعتر بسازند و در موارد استفاده مشتری محور مانند ارائه کمک در نوشتن ایمیل و پشتیبانی از مدیران پشتیبانی مشتری کمک کنند.

ارائه‌دهنده اتوماسیون گردش کار Creatio در حال ادغام یک است. اتصال ChatGPT به پلتفرم کم کد Atlas و مشتری آن این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد محصولات مدیریت ارتباط (CRM).

«برای کمک به شرکت‌ها برای دستیابی به کارایی و بهره‌وری بیشتر، Creatio در حال ادغام ChatGPT با خط تولید خود است. این ادغام در پلتفرم Atlas ما گنجانده خواهد شد و پشتیبانی بیشتری را برای سایر موارد استفاده مشتری محور از طریق سایر پیشنهادات ارائه می دهد.»

داوگان اضافه کرد:

کانکتور ChatGPT در رابط پلتفرم اطلس به عنوان یک درخواست تعبیه می شود و توسعه دهندگان می توانند برای تولید الگوهایی برای ساختن یک برنامه کاربردی به آن دسترسی داشته باشند.

بررسی برنامه‌نویس Amazon Q: تکمیل کد، چت کد و مهارت‌های AWS

به گفته Dovgan، این رابط به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌ها را سریع‌تر توسعه دهند زیرا زمانی که از آن خواسته می‌شود یک الگو برای ساختن برنامه‌ها ایجاد کند، مدل داده را از قبل پر می‌کند.

داوگان گفت: «هنگامی که مدل داده در پلتفرم کم‌کد نمایش داده شد، توسعه‌دهندگان می‌توانند سفری را با کشیدن و رها کردن برای تکمیل برنامه و انتشار آن دنبال کنند.

رابط ChatGPT چگونه کار می کند؟

بعد از اینکه توسعه‌دهنده یا کاربر درخواست پلتفرم کم‌کد را درگیر کرد، از کاربر می‌خواهد که هدف برنامه و نوع داده (یعنی داده‌های مشتری، داده‌های فروش، و غیره) را تعریف کند. در زبان طبیعی، سخنگوی واحد تحقیق و توسعه Creatio گفت.

قبل از ادغام ChatGPT، توسعه دهندگان باید از یک جادوگر برای انجام همان کار پیروی کنند.

نحوه استفاده از GPT به عنوان یک زبان طبیعی برای موتور جستجوی SQL

هنگامی که درخواست زبان طبیعی توسط رابط دریافت می‌شود، اعلان را به گونه‌ای ساختار می‌دهد که OpenAI بتواند یک قالب پاسخ JSON سازگار را درک کرده و ارائه دهد. سپس یک درخواست به نقطه پایانی OpenAI API ارسال می‌شود، که به نوبه خود پاسخی را از OpenAI در قالب JSON دریافت می‌کند.

هنگامی که پاسخ JSON، که حاوی شرحی از اشیاء داده، فیلدها، انواع داده‌ها و روابط داده است، توسط رابط دریافت می‌شود، پاسخ را تأیید می‌کند و اطمینان می‌دهد که قالب و داده‌های مورد انتظار در جستار دنبال می‌شود. به گفته سخنگوی.

سخنگوی گفت: «سپس رابط پاسخ JSON را با استفاده از مجموعه‌ای از قوانین از پیش تعریف‌شده به یک برنامه تبدیل می‌کند و طرح‌بندی الگوی مورد نیاز را با درخواست از توسعه‌دهنده قبل از انتشار برنامه، اعمال می‌کند.

ایجاد ادغام رابط ChatGPT در ایمیل ها، چت

به‌جز پلتفرم Atlas، Creatio در حال برنامه‌ریزی برای ادغام رابط ChatGPT در سایر پیشنهادات خود، مانند محصولات CRM، به منظور پشتیبانی از موارد استفاده مشتری است.

هوش مصنوعی هنوز راه هایی برای بازآفرینی کد دارد

این شرکت گفت که کانکتور در رابط کاربری محصولات مختلف ادغام خواهد شد و افزود که درخواست GPT در آنچه “پنل های ارتباطی” نامیده می شود، که شامل رابط های ارتباطی با مشتری یا مانند ایمیل است، ادغام خواهد شد. چت و تلفن ها.

“برای مثال، اگر من یک فروشنده هستم، و ایمیل هایی دارم که می خواهم ارسال کنم. می توانم از ChatGPT بخواهم که یک الگو برای من جمع کند و سپس می توانم آن الگو را در ایمیلم کپی کرده و بفرستم. مثال دیگر می تواند ChatGPT باشد که مدیر پشتیبانی مشتری را در حالی که فرد در حال صحبت یا چت با مشتری است، راهنمایی می کند.