۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

لگو با فرهنگ مهندسی نرم افزار خود، ماژولار بودن، متاورس را پذیرفته است

لگو، سازنده آجرهای پلاستیکی، به سرعت در حال رشد تیم های توسعه نرم افزار خود برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای تجربه های مجازی است.

لگو، سازنده آجرهای پلاستیکی، به سرعت در حال رشد تیم های توسعه نرم افزار خود برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای تجربه های مجازی است.

Lego، سازنده آجرهای پلاستیکی، به سرعت در حال رشد تیم های توسعه نرم افزار خود برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای تجربه های مجازی است.

Lego به سرعت در حال گسترش تیم‌های مهندسی نرم‌افزار خود است، زیرا از آجرهای پلاستیکی به بیت‌ها و بایت‌ها تنوع می‌دهد، اما آیا می‌تواند برای بهترین استعدادها با شرکت‌های فناوری برتر رقابت کند؟

شرکت دانمارکی به دنبال محبوبیت انفجاری بازی‌های آجرسازی آنلاین مانند Roblox و Minecraft مایکروسافت، سرمایه‌گذاری هنگفتی برای تبدیل شدن به یک کسب‌وکار با فناوری بیشتر انجام می‌دهد.

لگو با مشاهده فرصت از دست رفته، با سازنده بازی های ویدیویی Epic در آوریل امسال شراکت کنید. این دو شرکت برای ایجاد تجربیات جدید در متافورس، با یکدیگر همکاری خواهند کرد، محو کردن خطوط بین تجربیات ساختمانی دیجیتال و فیزیکی.

Atul Bhardwaj، مدیر ارشد دیجیتال و فناوری گروه Lego Group به InfoWorld گفت: «همکاری با Epic، سفر ما به فراجهان است و یک قطعه محصول بزرگ برای کار روی آن و یک قطعه فناوری برای معمار آن وجود دارد.

تجسم Hacker News API با HCL و SQL

برای برآورده کردن این فرصت‌ها، لگو به دنبال ایجاد تیم مهندسی نرم‌افزار داخلی خود است، با هدف تیم دیجیتالی خود را سه برابر کند. > به ۱۸۰۰ نفر تا پایان سال ۲۰۲۳، مستقر در دفاتر کپنهاگ و بیلوند در دانمارک، لندن و شاقای.

تحویل تحول دیجیتال در Lego

برای تقویت این تحول، بهاردواج در مورد ساخت لگو بیشتر تحت رهبری محصول، مهندسی و معماری صحبت می کند.

او گفت: “من به رهبری محصول بر خلاف پروژه رهبری نگاه می کنم”، که به معنای “تعریف مشکلاتی که حل می کنید به عنوان مجموعه ای از محصولات دیجیتالی که ایجاد و می سازید.”

بهاردواج می‌خواهد بر روی معماری و صنایع دستی تمرکز کند تا گروه لگو را بیشتر مهندسی کند. “صنعت مهندسی که می‌خواهید برای اینکه بتوانید سیستم‌های مقیاس‌پذیر در سطح جهانی را مهندسی کنید، چیست؟” او می پرسد.

البته مهندسان نرم افزار نقش بزرگی ایفا خواهند کرد، اما استخدام های دیجیتال جدید با رشد تیم دیجیتال توسط طراحان دیجیتال، مدیران محصول و مدیران برنامه های فنی تکمیل خواهند شد.

ساخت یک زیرساخت فناوری بومی ابری

همه این جاه طلبی ها باید توسط یک معماری دیجیتال قوی پشتیبانی شوند. Bhardwaj از Lego می خواهد سیستم هایی بسازد که “می توانند مقیاس شوند، ۲۴/۷ کار کنند، انعطاف پذیر، باز و آسان برای اتصال به آن.”

برنامه های ویندوز را بلند کرده و به کانتینرها منتقل کنید

این شرکت در حال ساخت یک پلتفرم داده یکپارچه جدید است و زیرساخت‌های خود را برای انعطاف‌پذیرتر و انطباق ابری تازه‌سازی می‌کند. با شروع از استفاده بسیار اندک از ابر در ۱۸ ماه پیش، لگو امروز میزبان ۵۴ درصد از حجم کاری در فضای ابری است، با جاه طلبی که در آینده ۱۰۰ درصد در فضای ابری عمومی باشد.

بهاردواج گفت: “ما به دنبال سرعت، پاسخگویی و انعطاف پذیری هستیم که ابر به شما می دهد.”

گروه Lego از طیف گسترده‌ای از زبان‌ها و چارچوب‌ها استفاده می‌کند، از Unity برای برخی از محصولات جدید مصرف‌کننده گرفته تا React برای Lego.com و SAP ABAP برای سیستم‌های پشتیبان. بهاردواج گفت: «ما به نوعی همه چیز را داریم. “در پلتفرم داده، ما از Scala و Python استفاده می کنیم. امروز از چه چیز جالبی استفاده می کنیم. اگر شما یک مهندس علاقه مند به یک پشته فناوری مدرن هستید، آن را در اینجا پیدا خواهید کرد.”

Microsoft .NET MAUI به خط پایان نزدیک می شود

ارتباط با داستان لگو

نرم‌افزار و لگو مدت‌هاست که با هم ترکیب شده‌اند، زیرا بسیاری از مهندسان از ساخت مدل‌های فیزیکی در اوقات فراغت خود لذت می‌برند و به دنبال دور شدن از ایستگاه‌های کاری خود هستند.

بهاردواج گفت: “هر فردی که با او مصاحبه می کنم، داستان لگو دارد.” “بافت همبند در آنجا با نام تجاری وجود دارد.”

جزئیات نرم افزار ماژولار مدتهاست برای ابزار شبه لگو که می تواند به اجزای دیگر “چسبیده شود”. این ایده اکنون به نحوه ایجاد نرم‌افزار توسط خود لگو از طریق سیستم‌های متصل به هم و استفاده گسترده از APIها گسترش می‌یابد.

بهاردواج گفت: “وقتی معماری عالی را توصیف می‌کنم، مانند آجرهای لگو است، جایی که می‌توانیم چیزی بسازیم، آن را از هم جدا کنیم و چیز دیگری را نسبتاً آسان بازسازی کنیم. این چیزی است که ما در اینجا می‌خواهیم ایجاد کنیم.”

لگو همچنین از مهندسانش انتظار دارد که در تیم‌هایی که با هم جفت شده‌اند کار کنند، با استقلال برای ایجاد ویژگی‌هایی که نیاز دارند.

“ما می‌خواهیم با تیم‌های مستقل و با آزادی برای حل مشکلات به روشی که مناسب می‌دانند، فرهنگی ایجاد کنیم. فرهنگ.”