۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از C# Dev Kit برای Visual Studio Code رونمایی کرد

برنامه افزودنی C# Dev Kit افزونه C# را با تکمیل کد مبتنی بر هوش مصنوعی، مدیریت راه حل و آزمایش یکپارچه ترکیب می کند.

برنامه افزودنی C# Dev Kit افزونه C# را با تکمیل کد مبتنی بر هوش مصنوعی، مدیریت راه حل و آزمایش یکپارچه ترکیب می کند.

مایکروسافت در حال پیش‌نمایش افزونه‌ای برای Visual Studio Code است تا بهره‌وری برنامه‌نویس C# را در Linux، MacOS، و Windows بهبود بخشد.

افزونه C# Dev Kit، که در ۶ ژوئن رونمایی شد، یک با توجه به پست وبلاگ مایکروسافت. C# Dev Kit مفاهیم را از Visual Studio IDE قرض می‌گیرد، با هدف ارائه تجربه‌ای سازنده‌تر و مطمئن‌تر برای کارهایی مانند ویرایش یک فایل C#، یادگیری زبان، یا اشکال‌زدایی یک API back-end.

رقص پیچیده مایکروسافت با منبع باز

افزونه C# Dev Kit مبتنی بر قابلیت‌های زبان C# است که توسط VS Code C# ارائه شده است. افزونه، که برای استفاده از میزبان پروتکل سرور زبان منبع باز جدید به روز شده است و محیط ابزاری را برای ادغام آسان تجربیات جدید در C# برای VS Code فراهم می کند. مایکروسافت به حفظ افزونه C# مستقل از C# Dev Kit ادامه خواهد داد.

زبان C++ در شاخص محبوبیت Tiobe افزایش یافت

قابلیت‌های خاص C# Dev Kit عبارتند از:

  • مدیریت پروژه و راه حل C# از طریق کاوشگر راه حل یکپارچه.
  • یک محیط تست بومی برای اجرا و اشکال زدایی تست ها از طریق Test Explorer. تست‌های XUnit، NUnit، MSTest و bUnit برای اجرای سریع راحت‌تر کشف می‌شوند.
  • یک سرویس زبانی مبتنی بر Roslyn برای ویژگی‌های زبان C# مانند پیمایش کد، آگاهی معنایی، و بازسازی مجدد.
  • توسعه با کمک هوش مصنوعی شامل تکمیل خط کامل.

C# Dev Kit به طور خودکار افزونه C# و IntelliCode را برای C# نصب می کند. افزونه DevKit، که ویژگی های توسعه با کمک هوش مصنوعی را ارائه می دهد. این افزونه پیش‌بینی‌هایی به اندازه یک خط کد را به همراه روش‌ها و ویژگی‌های رتبه‌بندی در فهرست IntelliSense برای کاربران C# Dev Kit ارائه می‌کند. .NET 6 برای برنامه افزودنی IntelliCode لازم است.

نحوه استفاده از الگوی Command در جاوا

مایکروسافت از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که بازخورد خود را در مورد C# Dev Kit از طریق VS Code’s Help > Report Issue قابلیت به اشتراک بگذارند.