۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Canonical پوشش امنیتی برنامه را گسترش می دهد

Ubuntu Pro که اکنون در نسخه بتا عمومی ارائه می شود، دارای قابلیت نگهداری امنیتی و انطباق گسترده برای طیف گسترده ای از بسته ها، از جمله Node.js، Apache Tomcat و Rust است.

Ubuntu Pro که اکنون در نسخه بتا عمومی ارائه می شود، دارای قابلیت نگهداری امنیتی و انطباق گسترده برای طیف گسترده ای از بسته ها، از جمله Node.js، Apache Tomcat و Rust است.

Canonical نسخه بتای عمومی Ubuntu Pro را ارائه می‌کند و به کاربران لینوکس Ubuntu امنیت و انطباق با نرم‌افزارهای مختلف از زمان اجرا Node.js تا Python 2 و Rust را ارائه می‌دهد.

پوشش امنیتی برای آسیب‌پذیری‌ها و مواجهه‌های معمول بحرانی، بالا و متوسط ​​(CVE) به هزاران برنامه کاربردی و زنجیره ابزار، از جمله Ansible، Apache Tomcat، Apache Zookeeper، Docker، Drupal، Node.js، Puppet، Python 2 گسترش خواهد یافت. ، زنگ و دیگران. یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان برای مشتریان سازمانی در دسترس است. Ubuntu Pro برای مراکز داده و ایستگاه های کاری با سطح رایگان ارائه شده برای استفاده شخصی و در مقیاس کوچک ارائه شده است. p>

LLM وحشی خود را با TypeChat رام کنید

این شرکت گفت که از زمانی که اوبونتو LTS را با پنج سال امنیت رایگان برای سیستم عامل اصلی راه اندازی کرد، مشتریان سازمانی از آن خواسته اند تا بیشتر چشم انداز منبع باز را تحت قراردادهای تجاری خصوصی پوشش دهد. این مزایا اکنون به صورت رایگان برای هر کسی که اشتراک شخصی رایگان اوبونتو پرو دارد ارائه می شود. Ubuntu Pro همچنین می تواند با پوشش ۲۴/۷ درجه سازمانی برای سیستم عامل اوبونتو ترکیب شود. زیرساخت هایی مانند Kubernetes و OpenStack نیز می توانند پوشش داده شوند.

۱۱ دلیل که جاوای جدید شبیه جاوای قدیمی نیست

پشتیبانی اولیه برنامه شامل بیش از ۳۰ برنامه بالادستی از جمله Kafka، Kubeflow، OpenJDK، PostgreSQL و Vault است. در زمینه امنیتی، کاربران Ubuntu Pro می‌توانند به بسته‌های رمزنگاری تأیید شده FIPS 140-2 دسترسی داشته باشند، که برای همه سازمان‌ها و سازمان‌های دولتی فدرال که تحت رژیم‌های انطباق مانند FedRAMP و HIPAA لازم است، دسترسی داشته باشند.

Ubuntu Pro برای هر نسخه پشتیبانی طولانی مدت اوبونتو از Ubuntu 16.04 LTS در دسترس است. اشتراک استاندارد Ubuntu Pro به روز رسانی های امنیتی را برای همه بسته های موجود در اوبونتو پوشش می دهد. همچنین، اشتراک Canonical’s Ubuntu Advantage for Infrastructure به Ubuntu Pro (فقط Infra) بدون تغییر در قیمت یا دامنه تغییر نام داده شده است. اشتراک Infra-Only سیستم عامل پایه و اجزای ابر خصوصی مورد نیاز برای استقرار در مقیاس بزرگ و بدون استفاده از فلز را پوشش می‌دهد، در حالی که پوشش گسترده‌تر برنامه را در نظر نمی‌گیرد.

کلاس ها و اشیاء در جاوا

برنامه‌های پولی Ubuntu Pro برای ایستگاه کاری ۲۵ دلار در سال یا برای سرور ۵۰۰ دلار در سال قیمت دارند. در ابرهای عمومی، Ubunto Pro تقریباً ۳.۵٪ از میانگین هزینه محاسباتی اساسی هزینه دارد.