۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ارتقای زبان C# 11 مایکروسافت به خط پایان نزدیک شده است

مقداردهی اولیه شی و ریاضیات عمومی در آخرین پیشرفت های زبان برنامه نویسی معروف توجه را به خود جلب می کند.

مقداردهی اولیه شی و ریاضیات عمومی در آخرین پیشرفت های زبان برنامه نویسی معروف توجه را به خود جلب می کند.

C# 11، نسخه برنامه‌ریزی‌شده بعدی زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا و ایمن مایکروسافت، تقریباً کامل شده است و همچنان قابلیت‌هایی از جمله بهبودهای اولیه‌سازی شی و پشتیبانی ریاضی عمومی را اضافه می‌کند.

با دهی اولیه شی ، توسعه دهندگان به راحتی می توانند سازنده ها و اولیه سازها را در نوع خود، مستقل از قوانینی که برای اعضای تغییرناپذیر و قابل تغییر اعمال می کنند، پشتیبانی کنند. ویژگی ها شامل اعضای مورد نیاز و قسمت های ref می باشد. در همین حال، با ریاضی عمومی، توسعه دهندگان می توانند الگوریتم ها را یک بار برای چندین نوع عددی بنویسند. این کار استفاده از سی شارپ و دات نت را برای یادگیری ماشینی، آمار و دیگر برنامه های کاربردی ریاضی آسان تر می کند. قابلیت‌هایی مانند الزامات شیفت راست آرام، عملگر تغییر راست بدون علامت، اعضای مجازی انتزاعی و ثابت در رابط‌ها، و عددی IntPtr] وجود دارد.

Rust در شاخص محبوبیت زبان به جلو می رود

مایکروسافت این ویژگی‌ها را به‌عنوان ویژگی‌های جدیدی که در Visual Studio 2022 17.3 IDE، که در ۹ آگوست در دسترس قرار گرفت. بهبودهای قبلی در C# 11 حوزه‌هایی مانند حرف‌های رشته‌ای خام و الگوهای فهرست را پوشش می‌داد. الف>. برای بهره وری توسعه دهندگان در C# 11، اپراتور nameof اکنون می تواند با پارامترهای متد، از Visual Studio 2022 17.3 استفاده شود. این به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از این عملگر در اعلان ویژگی ها در روش ها استفاده کنند.

با توابع Pulsar یک خط لوله هوش مصنوعی در زمان واقعی بسازید

همچنین در C# 11 جدید، کامپایلر تضمین می‌کند که فیلدهای نوع struct به مقادیر پیش‌فرض خود به عنوان بخشی از اجرای سازنده مقداردهی اولیه می‌شوند. این بدان معنی است که هر فیلد یا ویژگی خودکار که توسط سازنده مقداردهی نشده باشد، به طور خودکار توسط کامپایلر مقداردهی اولیه می شود. ساختارهایی که سازنده قطعاً همه فیلدها را اکنون کامپایل نمی‌کند، و هر فیلدی که به طور صریح مقداردهی اولیه نشده است، روی مقدار پیش‌فرض خود تنظیم می‌شود.

نحوه استفاده از عملگرهای ضمنی و صریح در سی شارپ

برای تطبیق الگو، همان منطق تطبیق الگو که برای آزمایش اینکه آیا یک رشته دارای مقدار ثابت خاصی است یا نه، می‌تواند با متغیرهایی که Span یا ReadOnlySpan.

برای امتحان آخرین ویژگی های C# 11، توسعه دهندگان می توانند آخرین پیش نمایش Visual Studio 2022 را دانلود کنند و پیش نمایش .NET 7 را نصب کنید. توسعه دهندگان همچنین می توانند به طور جداگانه آخرین پیش نمایش .NET 7 را نصب کنند. نسخه نهایی NET 7 در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.