۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

هدف چارچوب Async C++ برای ریزسرویس‌های ساده‌تر است

کاربر، که در حال حاضر در نسخه بتا است، قول می‌دهد که مشکل تعامل کارآمد I/O را به صورت شفاف برای توسعه‌دهندگان C++ حل کند.

کاربر، که در حال حاضر در نسخه بتا است، قول می‌دهد که مشکل تعامل کارآمد I/O را به صورت شفاف برای توسعه‌دهندگان C++ حل کند.

توسعه‌دهندگان ++C می‌توانند در ساخت میکروسرویس‌های ناهمزمان، با یک چارچوب منبع باز جدید که برای حل مشکل تعاملات ورودی/خروجی کارآمد طراحی شده است، کمک دریافت کنند.

که Userver نامیده می شود، طبق مخزن GitHub. این پروژه در حال حاضر در نسخه بتا است.

کاربر قول می دهد که مشکل تراکنش های ورودی/خروجی کارآمد را به صورت شفاف برای توسعه دهندگان حل کند. توسعه دهندگان این فریم ورک می گویند که سرعت C++، سادگی پایتون و مدل معمولی Go را ارائه می دهد. با Userver، عملیاتی که معمولاً رشته اجرا را به حالت تعلیق در می آورد، این کار را انجام نمی دهد. در عوض، رشته وظایف دیگر را پردازش می‌کند و تنها زمانی به مدیریت عملیات باز می‌گردد که اجرای آن بلافاصله تضمین شود.

چگونه Kubernetes را در لبه کار کنیم

برنامه‌نویس بیان می‌کند که توسعه‌دهندگان کد منبع ساده را دریافت می‌کنند و از سوئیچ‌های زمینه مصرف‌کننده CPU از سیستم‌عامل اجتناب می‌کنند، در حالی که به طور موثر از CPU با تعداد کمی رشته‌های اجرایی استفاده می‌کنند. سایر ویژگی های Userver Framework عبارتند از:

  • مجموعه ای از اجزای سطح بالا برای حافظه پنهان، قفل توزیع شده، JSON/YAML/BSON، گزارش، معیارها، آمار و وظایف.
  • امکان انجام تغییرات پیکربندی سرویس در حین پرواز.
  • مجموعه ای جامع از همگام سازی ناهمزمان و سطح پایین اولیه و انتزاعات سیستم عامل.
  • درایورهای ناهمزمان برای MongoDB، Postgres، Redis، و پایگاه‌های داده دیگر.
  • درایورهای ناهمزمان برای پروتکل های انتقال داده از جمله HTTP، GRPC، و TCP، و برای کارهایی از جمله ساخت و لغو.
نقشه راه شغلی فناوری اطلاعات: مدیر مهندسی

یک ژوئیه بولتن ۲۹ با اعلام نسخه بتا Userver بر سادگی فرآیند توسعه Userver تأکید می‌کند و ادعا می‌کند که حتی کارآموزان و دانشجویان می‌توانند تنها در یک هفته برای تولید میکروسرویس جدید بنویسند و مستقر کنند. بولتن اشاره می‌کند که مسائلی از جمله خطاهای چند رشته‌ای در زمان کامپایل شناسایی می‌شوند. اسناد مربوط به کاربر را می‌توانید در userver.tech پیدا کنید. این چارچوب تحت مجوز Apache 2.0 منتشر شده است.

نحوه استفاده از EventCounters در NET Core

بتای Userver دقیقاً به دنبال افشای جانشین احتمالی C++، زبانی به نام Carbon است. کربن در حال حاضر در مرحله آزمایشی است.