۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پروژه Cppfront با هدف مدرن سازی ++C است

Cppfront یک کامپایلر آزمایشی برای سینتکس جایگزین C++ است که زبان برنامه نویسی ارجمند را 10 برابر ساده تر، ایمن تر و کاربردی تر می کند.

Cppfront یک کامپایلر آزمایشی برای سینتکس جایگزین C++ است که زبان برنامه نویسی ارجمند را ۱۰ برابر ساده تر، ایمن تر و کاربردی تر می کند.

زبان C++ بسیار تحسین‌شده تحت پیشنهادی به نام Cppfront ساده‌تر و ایمن‌تر می‌شود، یک صفحه آزمایشی C++ توسط توسعه‌دهنده برجسته C++ هرب ساتر ارائه می‌شود.

ساتر در Cppfront که به عنوان یک تکامل اصلی C++ در نظر گرفته شده است، یک کامپایلر آزمایشی “syntax 1 to syntax 2” است که برای بررسی اینکه آیا C++ می‌تواند تکامل یابد و تبدیل به “۱۰ برابر ساده‌تر، ایمن‌تر و کاربردی‌تر شود” است. “https://github.com/hsutter/cppfront” rel=”nofollow”> مخزن GitHub در پروژه. ساتر رئیس کمیته ISO C++، طراح ویژگی‌های مختلف C++، و یک معمار نرم‌افزار مایکروسافت است.

چگونه با میکروسرویس های رویداد محور شروع کنیم

یک نحو جایگزین C++ می‌تواند «حباب کد جدیدی را که امروزه وجود ندارد» ارائه کند، و به طراحان زبان C++ اجازه می‌دهد تا پیشرفت‌های دلخواه مانند تغییر پیش‌فرض‌ها، حذف بخش‌های ناامن، و ساختن زبان بدون متن و مستقل از نظم را ایجاد کنند. . ایمنی نوع و حافظه به طور پیش فرض ارائه می شود. ” نحو دوم” همچنین نوشتن تجزیه کننده و refactoring و ابزارهای دیگر را آسان می کند. سینتکس همچنین در C++ مدرن دو برابر می‌شود و C++ 20 ماژول و C++ 23 import std پیش‌فرض می‌شوند.

استاندارد جاوا اسکریپت ECMAScript 2024 تایید شده است

کامپایلر Cppfront هنوز در حال انجام است. این پروژه در واقع به مدت هفت سال در حال توسعه بوده است، اما در کنفرانس CppCon هفته گذشته در Aurora، CO. Cppfront با کامپایلرهای اصلی C++ 20 از جمله MSVC، GCC، ساخته شده است. و صدای جرنگ. دستورالعمل‌ها را می‌توانید در GitHub پیدا کنید.

عبارات جاوا را با عملگرها ارزیابی کنید

پروژه ساتر به دنبال افشای اخیر Carbon، یک جانشین آزمایشی برنامه ریزی شده برای C++ است. Carbon که توسط Google ایجاد شده است، تلاشی برای ارائه قابلیت همکاری یکپارچه و دو جهته با C++ و در عین حال غلبه بر موانع توسعه زبان است.