۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

برنامه های تجاری GitHub Copilot رونمایی شد

دستیار کدنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی GitHub اکنون با هزینه ماهانه 19 دلار برای هر کاربر برای مشاغل در دسترس است.

دستیار کدنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی GitHub اکنون با هزینه ماهانه ۱۹ دلار برای هر کاربر برای مشاغل در دسترس است.

GitHub شرایط استفاده تجاری را برای دستیار برنامه نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی GitHub Copilot خود رونمایی کرده است و این سرویس را با قیمت ۱۹ دلار در ماه برای هر کاربر در اختیار مشاغل قرار می دهد. این شرکت همچنین متعهد شد که کد خود کاربران را از نگهداری، ذخیره سازی یا اشتراک گذاری توسط GitHub در امان نگه دارد.

GitHub Copilot برای کسب و کار به سازمان‌ها مدیریت مجوز، کنترل‌های خط‌مشی کل سازمان، و ویژگی‌های حریم خصوصی را به همراه مجوز برای سازمان‌ها، تیم‌ها و کاربران فردی می‌دهد. GitHub Copilot که در سال ۲۰۲۱ به عنوان افزونه ویرایشگر کد ویژوال استودیو معرفی شد، پیشنهادات و عملکردهای کدنویسی را مستقیماً از ویرایشگر برنامه نویسی یا IDE کاربر ارائه می دهد. مدل هوش مصنوعی پشت Copilot بر روی کد منبع باز در مخازن عمومی آموزش داده شده است.

Golang 1.21 توابع داخلی، بهینه سازی هدایت شده توسط پروفایل را به ارمغان می آورد

GitHub Copilot اخیراً دعوی قضایی طرح کرده است که مدعی است GitHub حقوق سازندگان محتوا را نقض کرده و دزدی دریایی نرم افزار را فعال کرده است. قبل از آن، بنیاد نرم افزار آزاد به Copilot اعتراض کرد و مشروعیت و انصاف آن را زیر سوال برد. در دفاع از این ابزار، GitHub می‌گوید که Copilot به تعریف مجدد بهره‌وری برای بیش از یک میلیون توسعه‌دهنده کمک کرده است و به خود می‌بالد که تا ۴۰ درصد کد را ترکیب می‌کند. GitHub گفت برای محققان، GitHub به کاربران کمک کرده است تا ۵۵٪ سریعتر کدنویسی کنند.

مدیر عامل آزول آینده هوش مصنوعی جاوا را درخشان می بیند

GitHub for Business شامل قابلیت‌های زیر برای سازمان‌ها می‌شود:

  • برای امنیت کد، GitHub قطعه کد را حفظ نمی کند یا کد کاربران را ذخیره یا به اشتراک نمی گذارد، صرف نظر از اینکه داده ها از مخازن عمومی، مخازن خصوصی یا فایل های محلی باشد. این، علی‌رغم اینکه خود ابزار روی میلیاردها خط کد در دسترس عموم آموزش داده شده است.
  • توانایی مدیران برای انتخاب سازمان‌ها، تیم‌ها و توسعه‌دهندگان مجوز دریافت کنند.
  • کنترل‌های خط‌مشی که به مدیران اجازه می‌دهد تنظیمات کاربر را برای مطابقت کد عمومی از طرف یک سازمان اعمال کنند.
سی شارپ 11 حروف خام رشته را پیش‌نمایش می‌کند، بررسی تهی پارامتر را تخلیه می‌کند

برنامه‌نویسانی که علاقه‌مند به استفاده از GitHub Copilot هستند، می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. . Copilot با Visual Studio، Neovim و JetBrains IDE کار می کند. GitHub در دسترس بودن عمومی Copilot را در ژوئن اعلام کرد. قیمت برای کاربران فردی ۱۰ دلار در ماه یا ۱۰۰ دلار در سال است.