۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Wasmer 3.0 API، مدیریت حافظه را اصلاح می کند

زمان اجرا WebAssembly سمت سرور همچنین نحوه کار موتورها را ساده می کند، از اجرای بسته های WAPM از CLI پشتیبانی می کند و از ایجاد فایل های اجرایی بومی برای هر پلتفرمی پشتیبانی می کند.

زمان اجرا WebAssembly سمت سرور همچنین نحوه کار موتورها را ساده می کند، از اجرای بسته های WAPM از CLI پشتیبانی می کند و از ایجاد فایل های اجرایی بومی برای هر پلتفرمی پشتیبانی می کند.

نسخه ۳.۰ زمان اجرای Wasmer سمت سرور برای WebAssembly (Wasm) با بهبود API و مدیریت حافظه و قابلیت اجرای WAPM (WebAssembly) به تازگی منتشر شده است. Package Manager) مستقیماً بسته ها را بسته می کند.

Wasmer 3.0 منبع باز که در ۲۳ نوامبر راه اندازی شد، دارای یک Rust API است که بازسازی شده است. با این API جدید و سبک مدیریت حافظه، توسعه‌دهندگان می‌توانند با خیال راحت اشیاء Wasm را در Store ذخیره کنند. /a>. Wasmer 3.0 همچنین MemoryView جدید و wasmer-js را که Wasmer را در مرورگر با wasmer-bindgen اجرا می‌کند، به ویژگی برابری با wasmer-sys می‌آورد که Wasmer را به صورت بومی اجرا می‌کند. یک فرمان تقویت‌شده wasmer run اکنون به هر بسته منتشر شده در wapm.io اجازه می‌دهد مستقیماً اجرا شود. از Wasmer CLI.

پیشرفت بعدی چشم انداز کامپیوتر

Wasmer به‌عنوان یک زمان اجرا WebAssembly سریع و ایمن قرار گرفته است که کانتینرهای سبک وزن Wasm را قادر می‌سازد روی دسک‌تاپ اجرا شوند. ، در ابر، در لبه و در دستگاه های IoT. Wasmer از طریق دستور زیر قابل دسترسی است:

curl https://get.wasmer.io -sSfL | sh

این پروژه دستورالعمل‌هایی را برای مهاجرت از Wasmer 2x به Wasmer منتشر کرده است. ۳.۰. تغییرات دیگری که در Wasmer 3.0 وجود دارد عبارتند از:

  • به طور کلی Wasmer API ایمن تر و ارگونومیک تر شده است.
  • موتورهای مختلف Wasmer از جمله dylib، یونیورسال، و سایر موتورها برای فعال کردن بهتر استفاده مجدد از کد، به یکی ساده‌سازی شده‌اند.
  • فرمان فرعی create-exe اصلاح شده است. Wasmer اکنون می تواند یک فایل WebAssembly را به یک فایل اجرایی بومی ویندوز، لینوکس یا macOS تبدیل کند. این امکان توزیع فایل‌های اجرایی را برای کاربران بدون نیاز به نصب Wasmer فراهم می‌کند.
  • عملکرد راه‌اندازی با استفاده از چارچوب rykv بهبود یافته است. .
  • بهبودهای کامپایلر تک گذر شامل پشتیبانی از توابع چند ارزشی، پشتیبانی اضافه شده برای فریم های مدیریت استثنا و بهبود عملکرد است.
  • برای پیاده سازی Wasmer WASI (WebAssembly System Interface)، چندین باگ رفع شده است. سیستم فایل و انواع داخلی با رابط های WebAssembly دوباره کار شده است.
سرعت جستجو را با استفاده از SearchValues ​​در NET افزایش دهید