۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Visual Studio Code 1.71 بهبودهایی را در ویرایشگر ادغام به ارمغان می آورد

یک سرور کامل زبان Markdown و کدک های توسعه یافته نیز در آخرین نسخه ویرایشگر کد مایکروسافت ارائه شده است.

یک سرور کامل زبان Markdown و کدک های توسعه یافته نیز در آخرین نسخه ویرایشگر کد مایکروسافت ارائه شده است.

Visual Studio Code 1.71، آخرین نسخه ویرایشگر کد محبوب مایکروسافت، انتقال آسان‌تر بین ویرایشگرهای متن و ادغام را در میان بسیاری از پیشرفت‌ها معرفی می‌کند. Visual Studio Code 1.71 که در ۱ سپتامبر منتشر شد، به عنوان نسخه آگوست ۲۰۲۲ نیز شناخته می شود.

به لطف بهبودهای ویرایشگر ادغام، فایلی که اکنون دارای تضاد است به طور خودکار دکمه “باز کردن در ویرایشگر ادغام” را نشان می دهد و انتقال سریع بین متن و ویرایشگرهای ادغام را امکان پذیر می کند. همچنین، VS Code دیگر فایل نتیجه را هنگام باز کردن آن در ویرایشگر ادغام تغییر نمی‌دهد. در عوض، نشانگرهای تضاد در فایل باقی می مانند اما در نمای نتیجه پنهان می شوند. چک باکس ها به شما امکان می دهند نشانگرهای تضاد را با هر طرف، ترکیبی از هر دو طرف، یا با پایه جایگزین کنید.

7 راه برای جلوگیری از حمله پیکربندی نادرست ابر

کد Visual Studio را می‌توانید برای Windows، Linux و Mac از وب‌سایت پروژه دانلود کنید. سایر ویژگی ها و پیشرفت های جدید در Visual Studio Code 1.71:

  • پشتیبانی Markdown به‌عنوان یک سرور زبان با ویژگی‌های کامل مجدداً اجرا شده است. li>
  • برای گسترش پشتیبانی از کدک‌ها، کتابخانه مشترک FFmpeg VS Code که قبلاً فقط از کدک FLAC پشتیبانی می‌کرد، اکنون از کدک‌هایی مانند Vorbis، H.264، VP8، WAV، MP3 و Ogg نیز پشتیبانی می‌کند. این امکان پخش فایل‌های صوتی بیشتری را از نوت‌بوک‌ها یا از طریق برنامه‌های افزودنی که صدا و ویدیو را در وب‌نماها قرار می‌دهند، می‌دهد.
  • بعد از شروع یک اقدام تغییر نام روی یک فایل، با فشار دادن کلید F2 نام فایل، کل انتخاب و انتخاب فایل چرخه می‌شود تا تعامل فقط صفحه کلید انعطاف‌پذیرتر شود.
  • کنترل Code Action بازنگری شده است. به جای یک منوی ساده از Code Actions، اکنون یک کنترل سفارشی وجود دارد تا یافتن یک Code Action دلخواه را آسان‌تر کند.
  • همه دکمه‌ها به‌روزرسانی شده‌اند تا گوشه‌های کمی گرد داشته باشند تا بهتر با زیبایی طراحی مطابقت داشته باشند.
  • ادغام پوسته ماهی و Git bash برای ادغام پوسته ویندوز به عنوان نصب دستی آزمایشی در دسترس هستند.
  • این ترمینال اکنون از پیمایش صاف پشتیبانی می‌کند تا اسکرول را برای مدت کوتاهی متحرک کند تا به دیدن مکان پس از پیمایش کمک کند.
  • ویرایشگر اکنون با TypeScript 4.8.2 همراه با بهبودهایی برای بررسی نوع و استنتاج ارسال می‌شود.

Visual Studio Code 1.70، با نوار عنوان و بهبودهای مرتبط با Git، در تاریخ ۴ اوت ارسال شد.