۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چارچوب وب Astro قوانین ممیزی دسترسی را اضافه می کند

Astro 4.1 به توسعه دهندگان در مورد ویژگی های پشتیبانی نشده ARIA و ویژگی های گمشده مورد نیاز برای نقش ARIA هشدار می دهد.

Astro 4.1 به توسعه دهندگان در مورد ویژگی های پشتیبانی نشده ARIA و ویژگی های گمشده مورد نیاز برای نقش ARIA هشدار می دهد.

نسخه ۴.۱ چارچوب وب Astro، که در ۴ ژانویه منتشر شد، دارای قوانین ممیزی دسترسی جدید، رمزگذاری کوکی سفارشی، و یک گزینه پیکربندی برای دستورالعمل client:visible است.

در GitHub موجود است، Astro به‌عنوان چارچوبی برای ساخت وب‌سایت‌های سریع و محتوا محور، وب قرار گرفته است. برنامه ها و API های سرور پویا. Astro 4.1 دو قانون حسابرسی را برای نوار ابزار توسعه اضافه می کند. اکنون به برنامه‌نویس‌ها در مورد ویژگی‌های پشتیبانی‌نشده ARIA (برنامه‌های کاربردی غنی اینترنت در دسترس) و ویژگی‌های گمشده مورد نیاز برای نقش ARIA هشدار داده می‌شود.

انقلاب متن باز آرام آمازون

همچنین در نسخه جدید، دستور client:visible اکنون گزینه rootmargin را می پذیرد و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که حاشیه ای را در اطراف viewport تعیین کنند تا قابلیت مشاهده را محاسبه کنند. این امکان را به یک مؤلفه می دهد تا به جای اینکه منتظر نمایان شدن باشد، در نزدیکی درگاه دید هیدراته شود.

JFrog Curation بسته های نرم افزاری مخرب منبع باز را مسدود می کند

و Astro 4.1 اجازه می دهد تا رمزگذاری و رمزگشایی از طریق عملکردهای encode و decode و هنگام تنظیم و دریافت کوکی ها سفارشی شود. برای مثال، توسعه‌دهندگان می‌توانند هنگام اضافه کردن URL به عنوان بخشی از یک کوکی، رمزگذاری پیش‌فرض را به encodeURIcomponent دور بزنند.

یادداشت‌های انتشار Astro 4.1 را می‌توانید از GitHub. Astro 4.1 به دنبال انتشار Astro 4.0 در ۵ دسامبر ۲۰۲۳ است که دارای ساخت‌های سریع‌تر، جدید بود. APIها و ابزار توسعه برای محیط توسعه محلی.

چگونه eBPF آینده لینوکس و مهندسی پلتفرم را شکل می دهد

چارچوب Astro یک معماری جلویی به نام جزیره ها را رایج کرده است که به توسعه دهندگان کمک می کند از الگوهای یکپارچه JavaScript اجتناب کنند.