۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

زمان آن رسیده است که تست های پوسته پوسته در توسعه نرم افزار را برطرف کنیم

تست‌هایی که در یک بار اجرا می‌شوند و در مرحله بعد با شکست مواجه می‌شوند، علی‌رغم عدم تغییر مرتبط در کد، کیفیت نرم‌افزار، سرعت تحویل و خوشحالی توسعه‌دهندگان را تهدید می‌کنند.

تست‌هایی که در یک بار اجرا می‌شوند و در مرحله بعد با شکست مواجه می‌شوند، علی‌رغم عدم تغییر مرتبط در کد، کیفیت نرم‌افزار، سرعت تحویل و خوشحالی توسعه‌دهندگان را تهدید می‌کنند.

اگر تا به حال به گیاهان علاقه داشته اید، احتمالاً با آفات باغچه مواجه شده اید. وقتی علائمی از این موجودات به ظاهر بی‌ضرر و گاهی میکروسکوپی را مشاهده می‌کنید، می‌دانید که زمان اقدام فرا رسیده است. در غیر این صورت، چند برگ تغییر رنگ یا خالدار به زودی می توانند تکثیر شوند و کل ارگانیسم را به خطر بیندازند.

چرا من، یک مهندس نرم افزار، درباره باغبانی به شما می گویم؟ زیرا تست های پوسته پوسته آفات باغ توسعه نرم افزار هستند. همانطور که کنترل آفات باغ برای سلامت گیاهان شما ضروری است، ریشه کن کردن تست های پوسته پوسته نیز برای سلامت فرآیند توسعه نرم افزار شما ضروری است.

توسعه دهندگان از نزدیک با تست های پوسته پوسته و درد و زحمتی که ایجاد می کنند آشنا هستند. با این حال، رهبران فناوری اغلب اهمیت خود را از دست می دهند، یا حتی آنها را به عنوان یک ناراحتی کوچک نادیده می گیرند. این یک اشتباه است. اگر به تیم توسعه خود و اهداف آن اهمیت می دهید، درک تأثیر تست های پوسته پوسته بر روند توسعه گسترده تر بسیار مهم است.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به این قاتل بهره‌وری که اغلب نادیده گرفته می‌شود، بیندازیم.

تست های پوسته پوسته چیست؟

وقتی همه چیز طبق برنامه پیش می رود، تست های نرم افزار بینش های قابل اعتماد و قابل اعتمادی را ارائه می دهند که به توسعه دهندگان اطمینان می دهد که کد آنها به درستی کار می کند. اگر یک آزمون قبول شد، می دانید که همه چیز خوب است. اگر شکست بخورد، چیزی اشتباه است و باید اصلاح شود. تست های پوسته پوسته آچاری را در این فرآیند پرتاب می کنند.

معرفی Qwik: یک چارچوب جاوا اسکریپت فوق سریع

تست‌های Flaky تست‌های غیرقابل پیش‌بینی و متناقضی هستند که گاهی بدون هیچ تغییری در کد انجام می‌شوند و گاهی با شکست مواجه می‌شوند. این امر باعث ایجاد سردرگمی می‌شود و به طور کلی قابلیت اطمینان زنجیره ابزار نرم‌افزار را زیر سوال می‌برد و در نتیجه برای توسعه‌دهندگان زحمت و ناامیدی ایجاد می‌کند.

به مرور زمان، توسعه‌دهندگان تشخیص می‌دهند که کدام آزمایش‌ها «پوسته‌دار» هستند و آن‌ها را رد می‌کنند. اما، این می‌تواند منجر به نادیده گرفتن شکست‌های واقعی شود، و در نتیجه محصولی با کیفیت پایین‌تر دچار اشکالاتی شود که از میان شکاف‌ها می‌لغزند. در نهایت، آزمایش‌های پوسته‌پوسته سرعت و کیفیت تحویل نرم‌افزار را کاهش می‌دهند و بر محصول شرکت شما و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار تأثیر منفی می‌گذارند که به پایه‌گذاری موفقیت آن کمک می‌کنند.

چرا نمی توانید تست های پوسته پوسته را نادیده بگیرید

آزمایش‌های پوسته پوسته نه تنها کیفیت و سرعت تحویل نرم‌افزار را تهدید می‌کنند، بلکه تهدیدی بسیار واقعی برای شادی و رضایت توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستند. مشابه سایر تنگناها در فرآیند توسعه نرم افزار، تست های پوسته پوسته توسعه دهندگان را از جریان خلاقانه خود خارج می کند و آنها را از انجام کاری که دوست دارند جلوگیری می کند: ایجاد نرم افزار.

تصور کنید که یک آزمایش در یک اجرا با موفقیت انجام می‌شود و در اجرای بعدی با شکست مواجه می‌شود، بدون اینکه هیچ تغییر مرتبطی در پایگاه کد در این میان ایجاد شود. این رفتار ناسازگار می‌تواند مه‌ای از سردرگمی ایجاد کند و توسعه‌دهندگان را به سمت سوراخ‌های تضعیف‌کننده خرگوش سوق دهد تا بفهمند چه مشکلی رخ داده است. این یک اتلاف وقت و انرژی است.

با پرداختن به تست های پوسته پوسته، رهبران فناوری می توانند به طور مستقیم تجربه توسعه دهنده را بهبود بخشند. توسعه‌دهندگان به‌جای گرفتار شدن در شبکه‌ای از مشکلات فانتومی که زمان و انرژی آن‌ها را تخلیه می‌کند، می‌توانند زمان بیشتری را برای انجام وظایفی مانند ایجاد ویژگی‌های جدید یا اصلاح کد موجود صرف کنند. وقتی تست‌های نامنظم حذف می‌شوند، فرآیند توسعه بسیار روان‌تر انجام می‌شود و در نتیجه تیمی با انگیزه و شادتر ایجاد می‌شود.

چند شکلی و وراثت در جاوا

این توانایی سازمان را برای جذب و حفظ کارگران حیاتی بهبود می بخشد، به ویژه با توجه به کمبود استعدادهای توسعه نرم افزار امروزی. تحقیقات اخیر نشان داده است که کمتر از نیمی از (۴۵%< /a>) از رهبران مهندسی مطمئن هستند که می توانند به اهداف استخدام فنی خود در سال جاری دست یابند. و به نظر نمی‌رسد این کمبود به این زودی‌ها از بین برود به دلیل حجم انبوه تکنولوژی های جدید در حال ورود به دنیای فناوری اطلاعات.

به‌ویژه با توجه به آشفتگی بازار، امروزه شرکت‌ها برای رقابتی ماندن به هر مزیت ممکنی نیاز دارند، و مقابله با تست‌های پوسته‌پوسته پله‌ای مهم در مسیر بهبود تجربه توسعه‌دهندگان و برنده شدن در جنگ برای استعدادها است.

چگونه تست های پوسته پوسته را از بین ببریم

اولویت‌بندی تصحیح تست‌های پوسته پوسته باید بخشی ضروری از هر استراتژی توسعه نرم‌افزار باشد. تشخیص این که تست های پوسته پوسته به خودی خود درست نمی شوند اولین قدم است. از آنجا، زمان مناسبی را برای رسیدگی به آنها اختصاص دهید. منابع را به همان روشی که برای توسعه ویژگی‌های جدید یا رفع اشکالات انجام می‌دهید، به رفع تست‌های پوسته پوسته اختصاص دهید.

فراتر از آن، پرورش فرهنگ ارتباط مهم است. توسعه دهندگان را تشویق کنید تا بازخوردهای منظمی را در مورد تنگناهایی که با آنها مواجه می شوند، مانند تست های پوسته پوسته ارائه دهند. این به شما کمک می‌کند تا موانع موجود در فرآیند توسعه نرم‌افزار را به سرعت شناسایی و برطرف کنید، قبل از اینکه به یک مسئله بزرگ‌تر تبدیل شوند.

Mastodon UX خود را ایجاد کنید

همانطور که توسعه‌دهندگان نگرانی‌ها و بازخوردهای مربوط به بهره‌وری خود را بیان می‌کنند، مطمئن شوید که احساس می‌کنند شنیده می‌شوند. توسعه دهندگان می‌گویند کاری وقت‌گیر که آنها در محل کار انجام می‌دهند، علاوه بر نوشتن کد، انتظار روی ساخت‌ها و تست‌ها است که نتیجه ابزارهایی است که استفاده می‌کنند. برخی از شیوه‌های مدیریت سنتی، بهره‌وری را به‌جای در نظر گرفتن چالش‌های فناوری، بر اساس فردی می‌سنجید. این باعث می شود توسعه دهندگان احساس ناامیدی و بی اعتمادی نسبت به رهبری کنند. روشن کنید که بهره‌وری را یک مشکل مردمی نمی‌دانید، بلکه یک مشکل مهندسی می‌دانید و روی راه‌حل‌هایی برای غلبه بر گلوگاه‌های فرآیند سرمایه‌گذاری کنید.

اگر آزمایش‌های پوسته پوسته را یک سکسکه بی‌اهمیت می‌دانید، فکر می‌کنم زمان آن رسیده که آنها را در اولویت قرار دهید. با جدی گرفتن تست های پوسته پوسته و اتخاذ تدابیر مستمر برای دور نگه داشتن آنها، تیم های توسعه نرم افزار در موقعیتی قرار می گیرند که به شکوفایی کامل برسند.

تریشا گی مدافع اصلی توسعه دهنده در Gradle است.

Generative AI Insights مکانی را برای رهبران فناوری فراهم می کند تا چالش ها و فرصت های هوش مصنوعی مولد را بررسی و بحث کنند. این انتخاب گسترده است، از غواصی عمیق فناوری گرفته تا مطالعات موردی گرفته تا نظرات متخصص، اما همچنین ذهنی است، بر اساس قضاوت ما در مورد اینکه کدام موضوعات و درمان‌ها به بهترین وجه به مخاطبان فنی پیشرفته InfoWorld خدمت می‌کنند. InfoWorld وثیقه بازاریابی را برای انتشار نمی پذیرد و حق ویرایش همه محتوای ارائه شده را برای خود محفوظ می دارد.