۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت Blazor SortableJS را برای لیست های کشیدن و رها کردن اضافه می کند

کتابخانه SortableJS که اکنون به عنوان یک مؤلفه سازنده برنامه وب Blazor در دسترس است، از انیمیشن های CSS، اسکرول خودکار و انیمیشن های روان در دستگاه های لمسی و مرورگرهای مدرن پشتیبانی می کند.

کتابخانه SortableJS که اکنون به عنوان یک مؤلفه سازنده برنامه وب Blazor در دسترس است، از انیمیشن های CSS، اسکرول خودکار و انیمیشن های روان در دستگاه های لمسی و مرورگرهای مدرن پشتیبانی می کند.

SortableJS، یک کتابخانه جاوا اسکریپت برای ایجاد لیست‌های کشیدن و رها کردن قابل تنظیم مجدد، در یک جزء برای سازنده برنامه وب Blazor مایکروسافت و به Blazor Sortable تغییر نام داد.

یک ویژگی رایج برای توسعه برنامه های کاربردی وب، SortableJS از دستگاه های لمسی و مرورگرهای مدرن، انیمیشن CSS، پیمایش خودکار، و انیمیشن های روان پشتیبانی می کند.

یادگیری ماشینی فراتر از هیاهو حرکت می کند

۱۲ ژانویه رونمایی شد، Blazor Sortable منبع باز در GitHub شد . مخزن GitHub برای Blazor Sortable حاوی کد منبع برای لیست قابل مرتب‌سازی و همچنین نسخه‌های نمایشی است. برنامه‌نویسان برای استفاده فقط به فایل‌های Shared/SortableList.razor، Shared/SortableList.razor.css و Shared/SortableList.razor.js نیاز دارند. Blazor Sortable. SortableList یک جزء عمومی است که فهرستی از موارد را می گیرد. سپس یک SortableItemTemplate نحوه ارائه هر مورد را در لیست قابل مرتب‌سازی تعریف می‌کند.

ارکستراسیون و رقص در میکروسرویس های دات نت

خود

Blazor در نظر گرفته شده است تا از دات نت و سی شارپ برای ساخت برنامه های وب تمام پشته بدون نیاز به نوشتن یک خط جاوا اسکریپت استفاده کند. توسعه دهندگان تشویق می شوند اکنون از Blazor Sortable استفاده کنند، اما توجه داشته باشید که همه ویژگی های کتابخانه SortableJS هنوز پیاده سازی نشده اند. درخواست های کششی دعوت شده است.

چارچوب وب Hono تولید سایت ایستا را اضافه می کند

SortableJS به JQuery یا چارچوب دیگری نیاز ندارد. این کتابخانه همچنین از قابلیت کشیدن از یک لیست به لیست دیگر یا در همان لیست، پشتیبانی از انیمیشن CSS هنگام جابجایی آیتم ها، پشتیبانی از تبدیل های CSS، انیمیشن های روان، و پشتیبانی از فناوری هایی از جمله چارچوب وب مبتنی بر Angular TypeScript پشتیبانی می کند. و چارچوب Vue JavaScript. این کتابخانه از JQuery نیز پشتیبانی می کند.