۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ASP.NET Core برنامه نویسی وب تمام پشته را در NET 8 دریافت می کند

Blazor United رندر سمت سرور و سمت کلاینت را در یک مدل برنامه نویسی وب تمام پشته در ASP.NET Core 8 ترکیب می کند که اکنون در اولین پیش نمایش موجود است.

Blazor United رندر سمت سرور و سمت کلاینت را در یک مدل برنامه نویسی وب تمام پشته در ASP.NET Core 8 ترکیب می کند که اکنون در اولین پیش نمایش موجود است.

ASP.NET Core، چارچوب چند پلتفرمی مایکروسافت برای برنامه های وب و موبایل، یک مدل برنامه نویسی وب ترکیبی و تمام پشته را به عنوان بخشی از برنامه ریزی شده .NET 8 توسعه نرم افزار ارائه می دهد. platform، برای برآوردن بهتر نیازهای متنوع برنامه های وب.

در حال حاضر در اولین پیش‌نمایش موجود است، .NET 8 تلاش می‌کند تا مزایای رندر سمت سرور و سمت کلاینت را در یک مدل برنامه‌نویسی تک و تمام پشته بر اساس چارچوب Blazor برای کلاینت ترکیب کند. رابط های وب جانبی، به عنوان بخشی از ASP.NET Core. این تلاش Blazor United نامیده می‌شود، مایکروسافت در یک پست وبلاگی که در ۲۱ فوریه منتشر شد، گفت:.

5 چارچوب وب محبوب Rust – کدام یک برای شما مناسب است؟

دانیل راث، مدیر برنامه اصلی ASP.NET مایکروسافت، گفت: بسیاری از برنامه‌ها به ترکیبی از رویکردهای سمت سرور و سمت سرویس گیرنده نیاز دارند. یک صفحه اصلی یا وبلاگ برای بارگذاری و نمایه سازی سریع به بهترین وجه با رندر سمت سرور مدیریت می شود، در حالی که عملکرد پیچیده تر یک برنامه نیاز به پاسخگویی در سمت مشتری دارد. تا کنون، دات نت برای دستیابی به این هدف، نیاز به استفاده از چندین فریمورک با هم (MVC، Razor، و Blazor Pages) داشته است.

با NET 8، توسعه‌دهندگان می‌توانند از یک معماری مبتنی بر Blazor برای رندر سمت سرور و تعامل سمت کلاینت با Blazor Server یا WebAssembly استفاده کنند. توسعه دهندگان می توانند بین حالت های مختلف رندر جابجا شوند و آنها را در همان صفحه ترکیب کنند. Blazor United قابلیت‌های رندر جدیدی مانند رندر جریان و بهبود پیشرونده پست‌های فرم و پیمایش.

مایکروسافت اشتراک هوش مصنوعی Copilot را ارائه می دهد

همچنین در NET 8، یک تجربه احراز هویت و مجوز بهبودیافته برای ASP.NET Core در نظر گرفته شده است. مایکروسافت با ASP.NET Core امیدوار است که تجربه ای بصری برای احراز هویت مبتنی بر وب ایجاد کند و مراحل و ابزارهایی را برای پشتیبانی از استقرار در محیط های تولیدی ارائه دهد. عیب‌یابی برای عیب‌یابی سریع مشکلات امنیتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

برای شروع استفاده از ASP.NET Core در NET 8 Preview 1، توسعه دهندگان باید .NET را نصب کنند. SDK. نسخه بعدی .NET همچنین Native AOT را برای تولید یک برنامه مستقل و زودتر کامپایل شده به ASP.NET Core گسترش خواهد داد. این کار ابتدا با برنامه‌های API متمرکز بر ابر انجام می‌شود که با حداقل API ساخته شده‌اند که انتظارات مربوط به اندازه فایل منتشر شده، مجموعه کاری، عملکرد توان عملیاتی و زمان راه‌اندازی را برآورده می‌کنند.

مهندسی پلتفرم چیست؟ در حال تکامل توسعه می دهد

ASP.NET Core در .NET 8 Preview 1 همچنین شامل ابزارهای مسیریابی، بهبود عملکرد محدودیت مسیر، پشتیبانی از بارگذاری مجدد برای فیلدهای نمونه، ویژگی ها و رویدادها برای دات نت در WebAssembly و اشکال زدایی آزمایشی Blazor WebAssembly در فایرفاکس است. و HTTP/3 به طور پیش فرض فعال است.