۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت اشتراک هوش مصنوعی Copilot را ارائه می دهد

بهترین گزینه برای افراد، Copilot Pro کمک های پیشرفته ای را در زمینه نوشتن، کدنویسی، طراحی و موارد دیگر به ارمغان می آورد و در همه دستگاه ها کار می کند.

بهترین گزینه برای افراد، Copilot Pro کمک های پیشرفته ای را در زمینه نوشتن، کدنویسی، طراحی و موارد دیگر به ارمغان می آورد و در همه دستگاه ها کار می کند.

مایکروسافت در دسترس بودن Copilot Pro را اعلام کرده است، یک پلتفرم مبتنی بر اشتراک که برای ارائه ویژگی‌های پیشرفته فناوری هوش مصنوعی Copilot خود در نظر گرفته شده است.

رونمایی شده در ۱۵ ژانویه، Copilot Pro قابلیت‌هایی را به کاربرانی که می‌خواهند تجربه Copilot خود را «سوپرشارژ» کنند، ارائه می‌کند. اشتراک‌ها را می‌توان با ۲۰ دلار در ماه برای هر نفر خریداری کرد. کاربران برای نوشتن، کدنویسی، طراحی، تحقیق یا یادگیری کمک پیشرفته دریافت می‌کنند و محصول Pro عملکرد و بهره‌وری بیشتری ارائه می‌دهد.

C# 10 مایکروسافت کد "زیباتر" را نوید می دهد

Copilot Pro یک تجربه هوش مصنوعی واحد را ارائه می‌کند که در دستگاه‌ها اجرا می‌شود و با زمینه وب، بین برنامه‌ها و تلفن کاربر سازگار است. دسترسی به Copilot در Microsoft Word، Excel، PowerPoint، Outlook، و OneNote در رایانه شخصی، و همچنین Mac و iPad برای مشترکین شخصی و خانوادگی Microsoft 365 ارائه شده است. کاربران همچنین به مدل هایی که با OpenAI GPT-4 Turbo شروع می شوند دسترسی پیدا می کنند. قابلیت جدید Copilot GPT Builder که به زودی عرضه می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا Copilot GPT خود را بسازند، یک Copilot سفارشی‌سازی شده برای یک موضوع خاص.

Salesforce از جعبه ابزار هوش مصنوعی با کد پایین برای CRM رونمایی کرد

در حالی که Copilot Pro بهترین تجربه برای افراد است، این شرکت می‌گوید که Copilot برای Microsoft 365 که در نوامبر در دسترس قرار گرفت، برای سازمان‌ها بهترین است.

ویژگی های جدید دیگری که در Copilot معرفی می شوند عبارتند از:

  • GPT های Copilot، برای سفارشی کردن رفتار Copilot در مورد موضوع مورد علاقه.
  • برنامه تلفن همراه Copilot، برای Android و iOS. این قدرت Copilot را از طریق پرس و جو و چت ارائه می دهد.
  • Copilot در برنامه تلفن همراه Microsoft 365 برای Android و iOS
Visual Studio Code 1.76 در قابلیت استفاده، pytest می درخشد