۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Toad Data Studio پایگاه داده های SQL، NoSQL و cloud را مدیریت می کند

سیستم مدیریت پایگاه داده ناهمگون از نرم افزار Quest از ده ها منبع رابطه ای، NoSQL و انبار داده پشتیبانی می کند.

سیستم مدیریت پایگاه داده ناهمگون از نرم افزار Quest از ده ها منبع رابطه ای، NoSQL و انبار داده پشتیبانی می کند.

ارائه‌دهنده نرم‌افزار امنیتی و مدیریت سیستم‌ها Quest Software در حال ارسال Toad Data Studio است، پلتفرمی برای ساده‌سازی مدیریت پایگاه داده در محیط‌های ناهمگن رابطه‌ای و پایگاه داده NoSQL.

اعلام شده در ۱۷ ژانویه، Toad Data Studio به کاربران امکان می دهد تقریباً هر موردی را مدیریت کنند Quest Software گفت که پلتفرم پایگاه داده در محیط آنها شامل منابع ابری و داخلی و منابع ارتباطی، NoSQL و انبار داده است. یک آزمایشی رایگان ارائه شده است.

5 ویژگی جدید کلیدی در SingleStoreDB 8.0

Toad Data Studio دارای یک ویرایشگر پیشرفته SQL، تولید SQL و DDL و امکان ویرایش فیلدهای JSON و XML مستقیماً در فیلدهای جدول یا در پنجره ویرایش جداگانه خود است. کاربران می‌توانند نتایج داده‌ها را در پرس‌و‌جوهای مختلف یا بین محیط‌های مختلف، در جریان یا از طریق گردش‌های کاری خودکار، مقایسه کنند و اتوماسیون‌های دسکتاپ را برای کارهای معمول توسعه دهند.

5 روش برای بهبود صفحات گسترده برای گردش کار کسب و کار

مهندسان پایگاه داده، توسعه دهندگان، و دیگر متخصصان پایگاه داده می توانند به صورت بصری از یک صفحه شیشه ای از مجموعه داده ها برای الگوها، موارد تکراری و سایر ویژگی ها نمایه و نمونه برداری کنند. سایر قابلیت‌های Toad Data Studio شامل اجازه دادن به مباشرین داده و توسعه دهندگان است که طرح داده را با هم مقایسه کنند و اسکریپت‌های همگام‌سازی را توسعه دهند، و در صورت نیاز، داده‌ها را بین سیستم‌ها جابجا کنند.