۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

گیت هاب ۲۰ میلیون توسعه دهنده نرم افزار در ایالات متحده دارد

بر اساس داده‌های GitHub Innovation Graph، بیش از 20 میلیون توسعه‌دهنده ایالات متحده و 1 میلیون سازمان آمریکایی در حال ساخت بر روی پلتفرم GitHub هستند.

بر اساس داده‌های GitHub Innovation Graph، بیش از ۲۰ میلیون توسعه‌دهنده ایالات متحده و ۱ میلیون سازمان آمریکایی در حال ساخت بر روی پلتفرم GitHub هستند.

گراف نوآوری GitHub، یک مخزن حاوی فایل‌های داده ساختاریافته فعالیت‌های عمومی در GitHub، بیش از ۲۰ عدد دارد. میلیون‌ها توسعه‌دهنده نرم‌افزار آمریکایی از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

GitHub گفت: یافته‌های تازه منتشر شده شامل داده‌های سه ماهه سوم ۲۰۲۳، یک تفکیک جامع از فعالیت توسعه‌دهندگان جهانی از جمله زبان‌های برتر، تعداد کاربران بر اساس کشور، و همکاران اقتصادی ارائه می‌دهد. GitHub یافته‌های GitHub Innovation Graph را در ۱۸ ژانویه منتشر کرد. یافته‌های کلیدی عبارتند از:

  • بیش از ۲۰,۲۲۶,۰۰۰ توسعه دهنده ایالات متحده و بیش از ۱,۱۳۲,۴۰۰ سازمان ایالات متحده در GitHub در حال ساخت هستند.
  • توسعه دهندگان آمریکایی بیش از ۲۳.۷ میلیون بار کد را از GitHub آپلود کردند.
  • برنامه‌نویسان و/یا سازمان‌های ایالات متحده بیش از ۵۶.۷ میلیون مخزن در GitHub دارند.
  • سه همکار برتر با توسعه دهندگان ایالات متحده، توسعه دهندگانی از کانادا، آلمان و هند بودند. نمودار نوآوری همکاری بین اقتصادهای جهانی را در حالی که جمع Git درخواست‌های ارسالی و کششی را بین یک اقتصاد به اقتصاد دیگر باز می‌کند، ردیابی می‌کند.
  • جاوا اسکریپت بالاترین رتبه‌بندی زبان برنامه‌نویسی در ایالات متحده بر اساس تعداد توسعه‌دهندگان منحصربه‌فردی بود که کد آپلود کردند و پس از آن پایتون و شل قرار گرفتند.
از اعتبارسنجی مدل در حداقل APIها در ASP.NET Core 6 استفاده کنید

گراف نوآوری GitHub برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۳ راه اندازی شد. داده های خام به سال ۲۰۲۰ باز می گردد. GitHub گفت داده های جدید به روز رسانی قابل توجهی برای کمک به سیاست گذاران و محققان برای درک بهتر تفاوت های ظریف توسعه نرم افزار جهانی، به ویژه در مورد همکاری بین کشوری است. .