۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

برنامه های اوراکل برای جاوا در سال ۲۰۲۴

مباشر جاوا انتظار دارد که OpenJDK با پیشرفت‌هایی از برنامه‌نویسی اصلی ساده گرفته تا GPU، خازن‌ها و اشیاء ارزشی مقابله کند، اگرچه ممکن است همه آنها امسال وارد نشوند.

مباشر جاوا انتظار دارد که OpenJDK با پیشرفت‌هایی از برنامه‌نویسی اصلی ساده گرفته تا GPU، خازن‌ها و اشیاء ارزشی مقابله کند، اگرچه ممکن است همه آنها امسال وارد نشوند.

برنامه‌های Oracle برای تکامل جاوا در سال ۲۰۲۴ شامل پروژه‌های OpenJDK از Amber برای توسعه کوچک‌تر و بهره‌وری است. ویژگی های گرا، به Babylon، برای گسترش جاوا به مدل های برنامه نویسی خارجی مانند GPU ها، به Valhalla، برای تقویت مدل شی جاوا با اشیاء ارزش برای از بین بردن تنگناهای طولانی مدت عملکرد.

در ویدیویی که در ۱۸ ژانویه ارسال شد، نیکولای نماینده روابط توسعه‌دهنده Oracle Java Parlog آنچه را که امسال در تابلوی طراحی جاوا بود پوشش داد. پارلوگ هشدار داد: «اما به خاطر داشته باشید که بیشتر آثار در هر سال در همان سال منتشر نمی‌شوند و بسیاری از این پیشرفت‌ها فقط در سال ۲۰۲۵ یا بعد از آن قابل استفاده خواهند بود.

4 مهارت کلیدی devsecops برای دوران هوش مصنوعی مولد

برای Project Babylon، پارلوگ برنامه‌هایی را برای بازتاب کد، گسترش API بازتابی، و امکان تبدیل کد جاوا در یک متد ذکر کرد. هدف این است که به توسعه دهندگان اجازه داده شود تا کد جاوا را بنویسند که کتابخانه ها سپس می توانند آن را به عنوان یک تابع ریاضی تفسیر کنند. تیم Babylon در هفته‌های آینده قصد دارد کارهایی را در مورد موارد استفاده مانند تمایز خودکار، شبیه‌سازی C# LINQ و برنامه‌نویسی GPU منتشر کند.

در پروژه لیدن، که با هدف بهبود زمان راه اندازی است، برنامه های سال ۲۰۲۴ شامل اصلاح مفهوم کندانسور و کار در جهت آمادگی تولید کندانسورهای نمونه اولیه است. در Project Amber، ویژگی‌های فعلی در پیش‌نمایش شامل قالب‌های رشته، یک روش main ساده شده، و عبارات قبل از this() و super() هستند. پارلوگ گفت: “من انتظار دارم هر سه در سال ۲۰۲۴ نهایی شوند.” قابلیت‌هایی مانند انواع اولیه در الگوها و با عبارت‌ها در حال کاوش هستند.

Visual Studio Code 1.73 در Command Center، ادغام ویرایشگر می درخشد

در پروژه والهالا، کار بر روی کلاس‌ها و اشیاء ارزش تمرکز می‌کند، که نمونه‌های کلاسی را ارائه می‌کنند که فقط دارای فیلدهای نمونه نهایی و فاقد هویت شی هستند. کلاس‌های Integer، Double، و Byte که نشان‌دهنده‌های اولیه جعبه‌ای هستند، نمونه‌هایی از کلاس‌هایی هستند که مقادیر ساده را بسته یا “box” می‌کنند. نیاز به هویت حذف هویت نه تنها سردرگمی توسعه دهندگان را در مورد معنای == اعمال شده در آن کلاس ها از بین می برد، بلکه به طور قابل توجهی زمان سربار اجرای Integer، Double< را کاهش می دهد. /code> و اشیاء Byte.

در پروژه Lilliput، با هدف کوچک کردن هدرهای شی جاوا در HotSpot JVM و کاهش ردپای حافظه جاوا ، اکنون کار بر صیقل دادن یک طرح قفل سریع متمرکز است. پارلوگ گفت: پروژه پاناما، برای اتصال JVM و کد بومی C، "سه آهن در آتش دارد." . API برداری در مرحله انکوباسیون است، API عملکرد خارجی و حافظه در حال بهبود است، و jextract، ابزاری که پیوندهای جاوا را از سرصفحه‌های کتابخانه بومی تولید می‌کند، در دست ساخت است که همگی کار با کتابخانه‌های بومی را ساده‌تر می‌کنند.

در مورد Project Loom که ویژگی‌های جاوا VM و API را در خود جای می‌دهد، پارلوگ گفت که فکر می‌کند روزهای آن در کانون توجهات رو به پایان است. رشته‌های مجازی نهایی هستند و APIهای همزمانی ساختاریافته و مقادیر دامنه به دومین پیش‌نمایش خود در جاوا ۲۲ رسیده‌اند. انتظار می رود در سال جاری نهایی شود. Parlog ابراز امیدواری کرد که حداقل در لینوکس پیشرفتی در زمینه همگام سازی بدون پین کردن و عدم ضبط فایل I/O وجود داشته باشد.