۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Docker Build Cloud با هدف تسریع ساخت‌های Docker است

Docker Build Cloud وعده می‌دهد که ساخت‌های تصویر Docker را با بارگذاری آن‌ها در فضای ابری، چه توسعه‌دهندگان به صورت محلی یا از طریق یکپارچه‌سازی مداوم، سرعت بخشد.

Docker Build Cloud وعده می‌دهد که ساخت‌های تصویر Docker را با بارگذاری آن‌ها در فضای ابری، چه توسعه‌دهندگان به صورت محلی یا از طریق یکپارچه‌سازی مداوم، سرعت بخشد.

Docker از Docker Build Cloud رونمایی کرده است، یک سرویس ساخت مبتنی بر ابر که نوید می دهد برای تسریع ساخت تصاویر Docker برای تیم های مهندسی.

Docker Build Cloud که در ۲۳ ژانویه معرفی شد، با هدف رسیدگی به زمان دردناکی که تیم‌های مهندسی برای تکمیل ساخت‌های تصویر Docker صرف می‌کنند، است. این شرکت می‌گوید که Docker Build Cloud با بارگذاری آن‌ها در فضای ابری، ساخت تصاویر Docker را تا ۳۹ برابر سرعت می‌بخشد، صرف نظر از اینکه توسعه‌دهندگان به صورت محلی یا از طریق ادغام مداوم می‌سازند.

بررسی برنامه‌نویس Amazon Q: تکمیل کد، چت کد و مهارت‌های AWS

داکر گفت: رویکرد ترکیبی Docker Build Cloud به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از آشنایی با ابزارهای توسعه محلی برای کارهایی مانند ویرایش کد و اشکال زدایی استفاده کنند، در حالی که به منابع ابری برای حجم کاری، استقرار یا همکاری با منابع فشرده تبدیل می شوند. هیچ تغییری در گردش کار موجود، ایستگاه کاری محلی، ابزارها یا Dockerfiles توسعه‌دهنده لازم نیست.

Postgres Distributed 5.0 EDB در دسترس بودن و عملکرد را افزایش می دهد

مشتریان فعلی می‌توانند امروز Docker Build Cloud را امتحان کنند. مشترکان Docker دقیقه Docker Build Cloud را بر اساس سطح اشتراک خود دریافت می کنند – Docker Personal، Pro، Team و Business. مشترکین می‌توانند طرح‌های Docker Build Cloud را خریداری کنند که ۲۰۰ دقیقه در ماه با شروع از ۵ دلار برای هر صندلی در ماه، با دقایق اضافی فراتر از ۵ سنت در دقیقه، اضافه می‌کند.