۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Mobb از رفع آسیب پذیری برای کاربران GitHub رونمایی کرد

Mobb Fixer به توسعه دهندگان اصلاحات کد را برای هشدارهای امنیتی زمانی که کد در درخواست های کششی GitHub متعهد می شود، ارائه می دهد.

Mobb Fixer به توسعه دهندگان اصلاحات کد را برای هشدارهای امنیتی زمانی که کد در درخواست های کششی GitHub متعهد می شود، ارائه می دهد.

شرکت امنیت برنامه Mobb یک رفع کننده آسیب پذیری خودکار برای کاربران GitHub منتشر کرده است. این ابزار درخواست‌های کششی GitHub را نظارت می‌کند و اصلاح کد را در جریان‌های کاری توسعه نرم‌افزار ارائه می‌دهد.

در ۲۳ ژانویه رونمایی شد،

ادغام Mobb با GitHub اکنون در دسترس است. موب گفت که ادغام مخزن کد بیشتری برنامه ریزی شده است. یک free در صورت درخواستrel=”free در دسترس است. /p>

به گفته شرکت، قابلیت‌های جدید Mobb، رفع مشکلات کدنویسی را برای توسعه‌دهندگان آسان می‌کند، در حالی که تیم‌های امنیتی می‌توانند گزارش‌های مربوط به کار اصلاح را مشاهده کنند. اصلاحات Mobb به طور خودکار در جریان کار توسعه دهندگان به مخزن کد آنها تحویل داده می شود. Mobb از اسکنرهای پیشرو SAST (تست امنیت برنامه استاتیک) پشتیبانی می‌کند و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا از فرآیندها و ابزارهای موجود استفاده کنند.

حل مسائل پیچیده با پایگاه داده برداری

Mobb گفت که قابلیت “genAI ترکیبی” آن متکی بر الگوریتم‌های قطعی است که اصلاحاتی دقیق و قابل اعتماد ارائه می‌کنند. تحقیقات امنیتی اختصاصی و تحلیل معنایی سنتی با قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد همراه است.