۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Google Project IDX شبیه سازهای اندروید و iOS را اضافه می کند

محیط توسعه مبتنی بر ابر مبتنی بر هوش مصنوعی آزمایشی پیش‌نمایش‌هایی را روی پلتفرم‌های موبایل و قالب‌های Astro، Go، Node.js و Python ارائه می‌کند.

محیط توسعه مبتنی بر ابر مبتنی بر هوش مصنوعی آزمایشی پیش‌نمایش‌هایی را روی پلتفرم‌های موبایل و قالب‌های Astro، Go، Node.js و Python ارائه می‌کند.

Project IDX، پلتفرم توسعه‌دهنده آزمایشی، مبتنی بر هوش مصنوعی و مبتنی بر ابر Google، شبیه‌سازهای Android و iOS و این شرکت در ۲۵ ژانویه اعلام کرد که قالب‌های Go، Python، Node.js، و سایر زبان‌ها و چارچوب‌های توسعه.

یک ابتکار آزمایشی در پیش‌نمایش محدود، Project IDX در نظر گرفته شده است که یک مجموعه کامل و چندگانه را ارائه دهد. -توسعه پلتفرم اپلیکیشن به ابر جدیدترین افزوده‌ها یک شبیه‌ساز iOS و شبیه‌سازهای اندروید را به مرورگر می‌آورند و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به ترک فضای کاری خود، ببینند برنامه‌هایشان در چندین پلتفرم چگونه است.

تاریخچه مختصری از روش شناسی چابک

Google گفت که Project IDX به طور هوشمند محیط پیش نمایش مناسب را برای برنامه بارگیری می کند. Project IDX پیش‌نمایش‌هایی را برای سافاری موبایل و مرورگرهای کروم، اندروید، iOS و کروم برای قالب‌های Flutter ارائه می‌کند، اگرچه شبیه‌سازی iOS هنوز در مرحله آزمایشی است. الگوهای اضافی برای Astro، Go، Python/Flask، Node.js و سایر زبان‌ها و چارچوب‌ها ارائه شده است. ابزارهای سازگاری بیشتری نیز اضافه شده است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که ابزارهای خط فرمان را مستقیماً در مرورگر اجرا کنند و فایل های Docker را به فضاهای کاری IDX اضافه کنند.

با Visual Studio Code شروع کنید

ارائه کدهای مبتنی بر هوش مصنوعی، چت، توضیح کد و پیشنهادات تکمیل کد، Project IDX در ماه اوت راه اندازی شد. گوگل گفت که پروژه IDX با یک فضای کاری مبتنی بر وب برای کدنویسی آغاز می شود و از مقیاس پذیری و امنیت Google Cloud بهره می برد. الگوهای پروژه در IDX از برنامه‌های توسعه‌دهنده با استفاده از چارچوب‌هایی مانند Angular، Flutter، Next.js، React، پشتیبانی می‌کنند. a>Svelte و Vue.