۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

جاوا ۲۳ شروع به شکل گیری می کند

به‌روزرسانی جاوا که در ماه سپتامبر انجام می‌شود، تطابق الگو را با اجازه دادن به الگوهای نوع اولیه در همه زمینه‌های الگو، افزایش می‌دهد.

به‌روزرسانی جاوا که در ماه سپتامبر انجام می‌شود، تطابق الگو را با اجازه دادن به الگوهای نوع اولیه در همه زمینه‌های الگو، افزایش می‌دهد.

اگرچه انتظار نمی رود تا ماه سپتامبر ارائه شود، اما کیت توسعه جاوا ۲۳ قبلاً اولین ویژگی خود را به خود اختصاص داده است، بهبودی برای تطبیق الگو.

JDK 23 تا شش ماه به دنبال JDK 22 خواهد بود. JDK 22 با قابلیت‌هایی مانند پیش‌نمایش هم‌زمانی ساختاریافته و الگوهای رشته ای.

در صفحه OpenJDK برای JDK 23 فهرستی از پیش نمایش انواع اولیه در الگوها، instanceof و switch به عنوان اولین ویژگی هدفمند برای رهایی. این پیشنهاد بهبود JDK با اجازه دادن به الگوهای نوع اولیه در همه زمینه‌های الگو، تطابق الگو را افزایش می‌دهد.

PostgreSQL 16 موازی سازی پرس و جو را پیش می برد

اهداف پیشنهاد شامل فعال کردن کاوش یکنواخت داده با اجازه دادن به الگوهای نوع برای همه انواع، اعم از اولیه یا مرجع است. تراز کردن الگوهای نوع با instanceof و تراز کردن instanceof با ریخته‌گری ایمن. و امکان تطبیق الگو برای استفاده از الگوهای نوع الگوی اولیه در هر دو زمینه تودرتو و سطح بالا. اهداف دیگر شامل ارائه سازه‌هایی با کاربری آسان است که خطر از دست دادن اطلاعات به دلیل ریخته‌گری‌های ناامن را از بین می‌برد و به switch برای پردازش مقادیر از هر نوع اولیه اجازه می‌دهد.

6 خطر پنهان کم کد

انگیزه پیشنهاد، تمایل به حذف محدودیت‌های متعدد مربوط به انواع ابتدایی است که هنگام استفاده از تطبیق الگو، نمونه و سوئیچ بر توسعه‌دهندگان “اصطکاک تحمیل می‌کنند”. در این پیشنهاد آمده است که حذف این محدودیت ها جاوا را یکنواخت تر و گویاتر می کند.

سایر ویژگی‌هایی که احتمالاً در JDK 23 گنجانده می‌شوند، مواردی هستند که در JDK 22 پیش‌نمایش می‌شوند، مانند API کلاس فایل و قالب‌های رشته. اوراکل هر شش ماه یکبار، در ماه های مارس و سپتامبر، نسخه های جدید جاوای استاندارد را منتشر می کند. نسخه فعلی جاوا استاندارد JDK 21 است که سپتامبر گذشته با ویژگی هایی مانند مجازی منتشر شد. رشته‌ها و جمع‌کننده زباله نسل Z.