۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Microsoft Graph Toolkit 4.0 جستجو و تجربه توسعه دهندگان را افزایش می دهد

به‌روزرسانی اجزای جستجو را به GA ارتقا می‌دهد و عملکرد را از طریق رندر ناهمزمان و کاهش اندازه بسته‌ها بهبود می‌بخشد.

به‌روزرسانی اجزای جستجو را به GA ارتقا می‌دهد و عملکرد را از طریق رندر ناهمزمان و کاهش اندازه بسته‌ها بهبود می‌بخشد.

Microsoft نسخه ۴.۰ Graph Toolkit خود را ارسال می کند، مجموعه ای از مؤلفه ها برای کار با Microsoft Graph. به‌روزرسانی اجزای جستجو را در دسترس عموم قرار می‌دهد، تجربه توسعه‌دهنده را بهبود می‌بخشد و اشکالات را برطرف می‌کند.

Microsoft Graph مجموعه‌ای از APIها برای دسترسی به داده‌ها و اطلاعات در پلتفرم نرم‌افزار تجاری Microsoft 365 است.

در ۸ فوریه رونمایی شد، Microsoft Graph Toolkit 4.0 به کاربران اجازه می‌دهد تا موارد To Do را مستقیماً در مؤلفه‌ها ویرایش کنند و هنگام استفاده از انتخابگر افراد، حضور و کارت‌های همکاران را ببینند. پس از شش ماه پیش‌نمایش، اجزای جستجو با پشتیبانی کامل به در دسترس بودن عمومی ارتقا یافتند. و نسخه ۴.۰ شامل ده‌ها رفع اشکال است (به یادداشت‌های انتشار مراجعه کنید).

پروتکل ها، API ها و قراردادها

Microsoft Graph Toolkit ابتدا در معرفی شد. سپتامبر ۲۰۱۹، دارای مجموعه‌ای از اجزای رابط کاربری وب قابل استفاده مجدد و دارای چارچوب آگنوستیک برای کار با Microsoft Graph. برای به‌روزرسانی یک برنامه به جدیدترین نسخه Microsoft Graph Toolkit، به فهرست راهنمای پروژه خود بروید و اجرا کنید:

npm در @microsoft/mgt

Graph Toolkit 4.0، تجربه توسعه دهندگان با تلاش برای تمرکز بر عملکرد و اندازه بسته مصرفی بهبود یافته است. چارچوب Lit زیربنایی برای استفاده از رندر ناهمزمان به روز شده است. این به اجزای سازنده امکان می‌دهد بیشتر از وضعیت خود آگاه باشند و کمتر رندر شوند و حافظه و چرخه‌های بیشتری برای بقیه صفحه باقی بگذارند.

آپاچی کافکا چیست؟ جریان رویداد مقیاس پذیر

اندازه های بسته از طریق ثبت صریح اجزای مورد استفاده کاهش یافته است، به طوری که اجزای استفاده نشده دیگر شامل نمی شوند. انتظار می‌رود که این تجربه هم برای توسعه‌دهندگان و هم برای کاربران بهبود یابد.

سایر پیشرفت‌های تجربه توسعه‌دهنده در Graph Toolkit 4.0:

  • ویژگی‌ها به استفاده از اتحادیه‌های رشته‌ای به جای Enums تبدیل شده‌اند که امکان کدنویسی ساده‌تر و مستندسازی بهتر را فراهم می‌کند.
  • نیاز به بسته ویژه SPFx Microsoft Graph حذف شده است و تجربه را برای توسعه دهندگان SharePoint ساده می کند.
  • برای ساده‌سازی تجربه ورود و ارائه یک روش واحد برای مصرف جعبه ابزار، mgt-loader حذف شده است.
  • زمین بازی اکنون شامل یک ورود به سیستم اختیاری است که به کاربران امکان می دهد جعبه ابزار را با داده های خود آزمایش کنند.
10 مفهوم جاوا اسکریپت که هر توسعه دهنده Node باید بر آن تسلط داشته باشد