۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پرفورس شرکت مجازی سازی داده دلفیکس را جذب می کند

قابلیت‌های مدیریت داده‌های دلفیکس جدیدترین افزوده شده به پورتفولیوی devops Perforce است.

قابلیت‌های مدیریت داده‌های دلفیکس جدیدترین افزوده شده به پورتفولیوی devops Perforce است.

شرکت‌ها روز چهارشنبه گفتند که شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار سازمانی Perforce، ارائه‌دهنده مدیریت داده Delphix را به مبلغی نامشخص می‌خرد.

نوع ابزارهای مدیریت داده ای که Delphix ارائه می دهد – به ویژه فناوری مجازی سازی و پوشاندن که امکان تست devops را بدون استفاده نادرست از اطلاعات شناسایی شخصی یا داده های حساس شرکتی فراهم می کند – بهبود خطوط لوله تحویل برنامه را برای تیم های توسعه دهنده آسان تر می کند.

>

جیم کاسنس، مدیر عامل پرفورس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «علاوه بر اتوماسیون داده‌ها و انطباق، ما همچنین هیجان‌زده هستیم که بازده عملیاتی و کاهش هزینه‌های پلتفرم دلفیکس را از طریق هزینه‌های ذخیره‌سازی و ردپای کمتر به مشتریان خود ارائه کنیم.» معامله.

عملی با MicroStream: رویکردی جدید برای ماندگاری جاوا

خرید Delphix باید به Perforce اجازه دهد که قابلیت‌های اتوماسیون زیرساخت سریع‌تری را به تیم‌های توسعه‌دهنده ارائه دهد، با توجه به بهبودهایی که در محیط‌های تحویل و آزمایش بر اساس تقاضا ارائه شده توسط فناوری Delphix. همچنین برای مشتریان Perforce باید راحت‌تر تمام انواع محیط‌های داده ابری را بچرخانند و از بین ببرند.

یک پلتفرم توسعه یکپارچه تر

به گفته جیم مرسر، معاون برنامه IDC، حرکت به سمت یک پیشنهاد توسعه کامل‌تر – اگرچه Perforce هنوز کاملاً وجود ندارد – یک ملاحظات کلیدی برای این معامله است. با این حال او همچنین گفت که یکپارچه سازی Delphix می تواند یک پلت فرم امن تر و پایدارتر برای توسعه دهندگان فراهم کند.

گلنگ چک کننده آسیب پذیری پرچم آسیب پذیری های Go

او گفت: “از نظر من، نکته کلیدی در اینجا یکپارچگی با پلتفرم پرفورس است.” “وقتی به رعایت و حتی امنیت زنجیره تامین نرم افزار فکر می کنم، بازیگران بد به خطوط لوله توسعه نرم افزار نگاه می کنند.”

مسئله اصلی یکپارچه‌سازی، بخش عمده‌ای از پیام‌های پرفورس در مورد معامله بود، و این خرید به شرکت کمک می‌کند تا یک گام به ارائه محصول نهایی نزدیک‌تر شود. مرسر گفت که پرفورس قبلاً کنترل منبع، نسخه‌سازی و اتوماسیون را به خوبی انجام می‌دهد و فناوری دلفیکس باید مکمل پیشنهادات موجود در فضای آزمایش باشد.

LLVM چیست؟ قدرت پشت Swift، Rust، Clang، و بیشتر

او اشاره کرد که نقش دلفیکس به‌عنوان یک ارائه‌دهنده تا حدودی تخصصی فناوری مدیریت داده، آن‌ها را به یک کاندیدای ایده‌آل برای شرکتی مانند پرفورس تبدیل کرده است.

«فکر می‌کنم چالش آنها این است که در یک دامنه هستند و در آن دامنه به خوبی بازی می‌کنند، اما وقتی سازمان‌های زیادی به دنبال پشته یا پلتفرم توسعه‌دهنده‌ای هستند که بتوانند آن‌ها را کنار هم بگذارند، ابزارهای گسترده‌ای وجود دارد. او گفت.

شرکت‌ها شرایط معامله را که انتظار دارند تا پایان ژوئن ۲۰۲۴ بسته شود، فاش نکردند.