۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

JetBrains Compose Multiplatform API تست UI را آغاز کرد

ارتقاء به چارچوب UI اعلامی همچنین API را برای اشتراک گذاری و دسترسی به منابع در کد مشترک Kotlin بهبود می بخشد.

ارتقاء به چارچوب UI اعلامی همچنین API را برای اشتراک گذاری و دسترسی به منابع در کد مشترک Kotlin بهبود می بخشد.

JetBrains Compose Multiplatform 1.6.0 را منتشر کرده است، ارتقاء چارچوب UI اعلامی این شرکت که یک API تست UI را معرفی می کند و API منابع رایج را بهبود می بخشد. Compose Multiplatform به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از یک پایه کد مشترک، رابط کاربری برای Android، iOS، دسکتاپ و وب بسازند.

Compose Multiplatform 1.6.0 در ۲۸ فوریه. دستورالعمل‌های شروع کار با Compose Multiplatform را می‌توانید در jetbrains.com.

SvelteKit 1.0 یک پشته کامل را به Svelte می آورد

این به‌روزرسانی دارای یک API مشترک برای آزمایش UI است. این API آزمایشی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تست‌های رابط کاربری مشترکی بنویسند که رفتار رابط کاربری یک برنامه را در بین پلتفرم‌های پشتیبانی شده توسط چارچوب تأیید می‌کند. به عنوان مثال، توسعه دهندگان ممکن است بخواهند اطمینان حاصل کنند که یک جزء سفارشی به درستی یک رشته اطلاعاتی را با پیشوند مناسب نشان می دهد. به گفته JetBrains، نسخه جدید Compose Multiplatform به توسعه دهندگان امکان می دهد از تست های UI استفاده کنند تا تأیید کنند که این مؤلفه به درستی متن را هنگام رندر پیشوند قرار می دهد.

C++ در شاخص محبوبیت زبان از جاوا پیشی گرفت

Compose Multiplatform 1.6.0 همچنین بهبودهایی را در API منابع رایج برای اشتراک گذاری و دسترسی به منابع در کد Kotlin مشترک به ارمغان می آورد. این API اکنون به توسعه دهندگان اجازه می دهد به انواع بیشتری از منابع در برنامه های Compose Multiplatform دسترسی داشته باشند. Compose Multiplatform اکنون دسترسی‌های ایمن برای تصاویر، فونت‌ها و رشته‌ها تولید می‌کند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا انواع منابع مشابه را برای موارد استفاده مختلف از جمله محلی، چگالی صحنه یا موضوع ارائه دهند.

Neo4j 4.0 مقیاس پذیری، امنیت و عملکرد را هدف قرار می دهد

در نسخه ۱.۶.۰، Compose Multiplatform برای iOS اکنون به افراد دارای معلولیت اجازه می دهد تا با استفاده از همان حرکات رابط کاربری بومی برای پیمایش و تعامل، با Compose UI تعامل داشته باشند. و صفحه‌خوان‌ها و VoiceOver می‌توانند به محتوای رابط کاربری Multiplatform دسترسی داشته باشند.