۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Leadtools اکسل API، پشتیبانی MAUI را اضافه می کند

به روز رسانی به جعبه ابزار پردازش سند و تصویر یک API برای ایجاد، ویرایش و ذخیره کاربرگ های اکسل به صورت برنامه نویسی ارائه می دهد.

به روز رسانی به جعبه ابزار پردازش سند و تصویر یک API برای ایجاد، ویرایش و ذخیره کاربرگ های اکسل به صورت برنامه نویسی ارائه می دهد.

Apryse، ارائه‌دهنده مجموعه ابزار Leadtools چند پلتفرمی برای ایجاد قابلیت‌های پردازش اسناد و تصویر در برنامه‌ها، دارای Leadtools 23 را منتشر کرد که یک API جدید اکسل و پشتیبانی NET MAUI را معرفی می‌کند.

در ۵ مارس منتشر شد، Leadtools 23 دارای یک API Excel است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برگه های Microsoft Excel را به صورت برنامه ریزی شده بسازند و ذخیره کنند. ، در حالی که ویرایشگر وب اکسل با برنامه های کاربردی HTML/JavaScript ادغام می شود. هر دو ویرایش، قالب‌بندی، ایجاد فرمول، استایل‌سازی، ادغام و ذخیره فایل‌های اکسل را فعال می‌کنند.

کد ویژوال استودیو تعویض شاخه را هموار می کند

این شرکت گفت، در عین حال، یک موتور PDF جدید در Leadtools به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا PDF ها را با هزینه مقرون به صرفه تری بارگیری، مشاهده و ذخیره کنند. Leadtools توسط هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی ثبت‌شده ارائه می‌شود و مجموعه‌ای از جعبه‌ابزار را برای ادغام فناوری‌های تشخیص، سند، تصویربرداری پزشکی و چند رسانه‌ای در راه‌حل‌های دسک‌تاپ، سرور، تبلت، وب و موبایل ارائه می‌کند.

نحوه استفاده از ForkJoinPool در جاوا

با ادغام NET MAUI (واسط کاربری چند پلتفرمی برنامه)، Leadtools یک React Medical Web Viewer جدید را برای برنامه‌های Android، iOS، macOS و Windows ارائه می‌کند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد عملکردهای پردازش تصویر پزشکی را ادغام کنند. و رندر جامع حجمی سه بعدی یا کل مجموعه ویژگی های Leadtools، بسته به استفاده های فردی.

به‌روزرسانی‌های دیگر Leadtools 23 شامل پشتیبانی از فیلم‌برداری چندگانه است، برای نمایش زوایای تقریباً از هر منبع ضبط در حین پخش فایل صوتی. نمایش‌های تشخیص گفتار با استفاده از SDK چندرسانه‌ای، ایجاد زیرنویس‌ها به صورت پویا در حین پخش ویدیو. و پیشرفت‌های موتور تشخیص، از جمله الگوریتم‌های تقسیم‌بندی برای تشخیص دقیق پاراگراف.

آشنایی با Windows Copilot Runtime

علاوه بر تشخیص قوی‌تر نویسه‌های نوری، تشخیص بارکد ۱ بعدی و ۲ بعدی پیشرفته همراه با پشتیبانی گسترده از سبک‌های مختلف فونت و اشکال بهینه‌سازی تشخیص و قابلیت‌های پردازش ارائه می‌شود. Apryse سازنده Leadtools Lead Technologies ماه گذشته.