۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Salesforce از جعبه ابزار هوش مصنوعی با کد پایین برای CRM رونمایی کرد

Einstein 1 Studio به مدیران و توسعه‌دهندگان Salesforce اجازه می‌دهد تا دستیار هوش مصنوعی مکالمه Einstein Copilot را سفارشی کنند و عملکرد هوش مصنوعی را در برنامه‌های CRM جاسازی کنند.

Einstein 1 Studio به مدیران و توسعه‌دهندگان Salesforce اجازه می‌دهد تا دستیار هوش مصنوعی مکالمه Einstein Copilot را سفارشی کنند و عملکرد هوش مصنوعی را در برنامه‌های CRM جاسازی کنند.

Salesforce Einstein 1 Studio< /a>، مجموعه‌ای از ابزارهای توسعه کم‌کد است که به مدیران و توسعه‌دهندگان Salesforce اجازه می‌دهد دستیار هوش مصنوعی مکالمه Einstein Copilot را برای CRM سفارشی کنند و عملکرد هوش مصنوعی را در برنامه‌ها جاسازی کنند.

Einstein 1 Studio در ۶ مارس رونمایی شد. این جعبه ابزار دارای Copilot Builder است که برای ساخت اقدامات سفارشی هوش مصنوعی برای انجام وظایف تجاری خاص. Prompt Builder، برای ساخت دستورهای سفارشی در جریان کار. و Model Builder برای ساخت و مدیریت مدل های هوش مصنوعی. Model Builder به کاربران امکان می‌دهد از بین مدل‌های زبان بزرگ (LLM) که توسط Salesforce مدیریت می‌شوند، انتخاب کنند یا مدل‌های خود را بیاورند.

ردیابی خطا با Sentry، Python و Django

در آگوست گذشته، Salesforce شروع به ارائه Einstein Studio کرد تا به شرکت‌ها کمک کند تا داده‌های Salesforce را به هر LLM متصل کنند. با انیشتین ۱ استودیو، نام تغییر می‌کند و جعبه ابزار با عملکردی با کد پایین و قابل تنظیم که قبلاً در پاییز اعلام نشده بود، در دسترس قرار می‌گیرد.

Visual Studio Code 1.76 در قابلیت استفاده، pytest می درخشد

Salesforce گفت که شرکت‌ها در باز کردن قفل هوش مصنوعی در سراسر مشاغل با چالش‌های مهمی روبرو هستند. آن‌ها به رابط‌های کاربری بصری نیاز دارند تا تعامل با هوش مصنوعی را در جریان کار آسان کنند و به مدل‌های مفید هوش مصنوعی و داده‌های مشتری و کسب‌وکار مورد اعتماد برای پایه‌گذاری مدل‌های هوش مصنوعی و اطمینان از خروجی‌های دقیق دسترسی داشته باشند. این شرکت گفت که پلتفرم Salesforce Einstein 1 رابط کاربری، مدل‌های هوش مصنوعی و داده‌ها را در یک پلتفرم واحد مبتنی بر فراداده ادغام می‌کند.