۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

OutSystems از AI Agent Builder بدون کد رونمایی کرد

ابزار OutSystems Developer Cloud به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از مدل هایی از Azure OpenAI یا Amazon Bedrock، عوامل هوش مصنوعی را بدون هیچ کدنویسی بسازند.

ابزار OutSystems Developer Cloud به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از مدل هایی از Azure OpenAI یا Amazon Bedrock، عوامل هوش مصنوعی را بدون هیچ کدنویسی بسازند.

ارائه‌دهنده پلتفرم

توسعه با کد پایین OutSystems، AI Agent Builder را منتشر کرده است، ابزاری بدون کد برای ساخت عوامل سفارشی هوش مصنوعی مولد با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ a> (LLM) از Azure OpenAI یا Amazon Bedrock.

اپل هوش مصنوعی را برای iPhone، Mac، iPad آماده می کند

بخشی از OutSystems Developer Cloud Platform و در ۱۲ مارس معرفی شد، AI Agent Builder این شرکت گفت: در نظر گرفته شده است که ترکیب برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی را در استراتژی تحول دیجیتال آسان کند و استفاده از هوش مصنوعی را برای استانداردسازی و امنیت کنترل کند.

ویژگی‌های کلیدی AI Agent Builder عبارتند از توسعه عامل AI سفارشی، کتابخانه ای از برنامه‌ها و قالب‌های مولد هوش مصنوعی «شروع سریع»، عوامل هوش مصنوعی با تولید افزوده‌شده بازیابی (RAG) و داخلی نرده های محافظ برای کنترل دسترسی و نظارت بر عملکرد. کاربران می توانند مدل های پایه را از Azure OpenAI یا Amazon Bedrock انتخاب کنند، آنها را با منابع دانش ادغام کنند و دستورالعمل های زبان طبیعی را برای استفاده در برنامه ها وارد کنند. OutSystems گفت که کاربران تنها در چند مرحله ساده و بدون هیچ کدنویسی، عامل ایجاد می کنند.

Red Hat Celonis EMS را در فضای ابری AWS به نمایش می گذارد

OutSystems گفت AI Agent Builder بخشی از استراتژی هوش مصنوعی سه جانبه این شرکت است که شامل استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تسریع توسعه برنامه تکراری، استفاده از هوش مصنوعی مولد در طول چرخه عمر توسعه برای بهبود امنیت، عملکرد و چابکی و ایجاد هوش مصنوعی مولد است. -برنامه های قدرتمند برای تسریع تحول.