۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

JetBrains از سرویس CI/CD برای تیم های کوچکتر رونمایی می کند

هدف TeamCity Pipeline این است که یک پلت فرم بصری باشد که به تیم های توسعه دهنده کوچک اجازه می دهد تا خطوط لوله توسعه را با حداقل پیچیدگی اجرا کنند.

هدف TeamCity Pipeline این است که یک پلت فرم بصری باشد که به تیم های توسعه دهنده کوچک اجازه می دهد تا خطوط لوله توسعه را با حداقل پیچیدگی اجرا کنند.

JetBrains نسخه بتای عمومی TeamCity Pipelines را راه اندازی کرده است، یک CI مبتنی بر ابر خدمات CD (ادغام پیوسته/تحویل مستمر) برای تیم های مهندسی نرم افزار کوچک و متوسط.

در ۱۸ مارس رونمایی شد، TeamCity Pipelines در نظر گرفته شده است تیم‌های توسعه کوچک را قادر می‌سازد تا فرآیند یکپارچه‌سازی تغییرات کد، آزمایش آن‌ها و ارائه یک برنامه کاربردی را خودکار کنند. JetBrains گفت که هدف ارائه یک پلت فرم بصری برای اجرای خطوط لوله devops با حداقل پیچیدگی است. به گفته این شرکت، ترکیب یک UX کاربرپسند با ویژگی‌های هوشمند و بهینه‌سازی برای تیم‌های کوچک، اختلالات را برای توسعه‌دهندگان به حداقل می‌رساند.

چگونه دروازه های API مکمل ESB ها هستند

با نسخه بتا عمومی، TeamCity Pipelines ویژگی هایی را برای ساخت خطوط لوله عمومی فراهم می کند. ویژگی ها عبارتند از ویرایشگر خط لوله بصری، کمک پیکربندی هوشمند، و بهینه سازی داخلی خط لوله. JetBrains گفت که TeamCity Pipelines از فایل های YAML برای پیکربندی خطوط لوله به عنوان کد و اطمینان از سازگاری با استانداردهای صنعت پشتیبانی می کند.

Postgres همه جا

TeamCity Pipelines بر روی پلت فرم نرم افزار TeamCity CI/CD ساخته شده است. برنامه‌ها از TeamCity Pipelines می‌خواهند که به زودی یک ادغام داخلی با IDEهای JetBrains معرفی کند. ادغام توسعه دهندگان را قادر می سازد خطوط لوله CI/CD را مستقیماً از IDE خود ایجاد و اشکال زدایی کنند. JetBrains گفت: علاوه بر این، با کسب دانش کامل از پروژه از طریق IDE، TeamCity Pipelines قادر خواهد بود بهینه‌سازی‌های بیشتری را برای گردش‌های کاری CI/CD ارائه دهد.

Gemini Code Assist در Google Cloud Next 24 معرفی شد

انتشار TeamCity Pipelines تنها چند هفته پس از آن صورت می‌گیرد که JetBrains اصلاحاتی را برای آسیب‌پذیری‌های TeamCity منتشر کرد که توسط شرکت امنیت سایبری Rapid7 گزارش شده است.