۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Nutanix از استارتاپ DBaaS Tessell به دلیل سرقت IP شکایت کرد

Nutanix ادعا می کند که محصولات جدید Tessell با استفاده از کد منبع Nutanix و سایر منابع ساخته شده اند.

Nutanix ادعا می کند که محصولات جدید Tessell با استفاده از کد منبع Nutanix و سایر منابع ساخته شده اند.

ارائه‌دهنده نرم‌افزار چند ابری مرکز داده و ترکیبی Nutanix با این ادعا که محصولاتش با استفاده از کد منبع Nutanix و منابع دیگر ساخته شده اند، علیه پایگاه داده به عنوان یک سرویس (DBaaS) که راه اندازی استارتاپ Tessell را ارائه می دهد، شکایت کرده است.

دادنامه، سه بنیانگذار Tessell که مقر آن در سانفرانسیسکو است، از جمله Bala Kuchibhotla، Kamaldeep Khanuja و Bakul Banthia مورد هدف قرار گرفته است. در این دادخواست ادعا شده بود که بنیانگذاران محصولات Tessell را زمانی که در Nutanix مشغول به کار بودند، توسعه دادند.

در حالی که کوچیبهاتلا به عنوان مدیر کل و معاون ارشد تجارت Era خدمت می کرد، خانوجا و بانتیا مهندسان ارشد بودند.

“Kuchibhotla از امکانات، تجهیزات، خدمات و حتی کد منبع Nutanix Era هنگام توسعه محصول Tessell استفاده کرد. کوچیبوتلا در شکایتی که به دادگاه ناحیه شمالی کالیفرنیا ارائه شده است، ادعا کرد که کوچیبوتلا، بودجه اولیه را برای محصول رقیب به دست آورد، و نمونه های اولیه محصول رقیب را به نمایش گذاشت – همه با استفاده از کامپیوترهای Nutanix.

آیا می توان کسب و کار سازمانی MariaDB را نجات داد؟

این شرکت افزود: “یکی از نمونه های اولیه Tessell که آنها نشان دادند در واقع بر روی سرورهای Nutanix اجرا می شد.”

در ادامه این دادخواست می‌گوید که سرقت مالکیت معنوی پس از انجام تحقیقات پزشکی قانونی کامل از منابع داخلی توسط شرکت، که بر اساس سوء ظن‌هایی که پس از راه‌اندازی پیشنهادات تسسل ایجاد شده بود، کشف شد.

این شرکت گفت: «وقتی تسسل محصول خود را در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه کرد، سرعتی که با ویژگی‌های کاملاً مشابه Era به بازار آمد، باعث شد Nutanix تحقیقات پزشکی قانونی کاملی را آغاز کند.

چگونه نمودارهای دانش هوش مصنوعی مولد را بهبود می بخشند

Nutanix پیشنهاد Era خود را به عنوان نرم افزاری توصیف می کند که به شرکت ها کمک می کند چندین پایگاه داده را در سرورهای واقع در مراکز داده یا محیط های ابری ترکیبی مدیریت کنند.

این شرکت توضیح داد که Era اساساً فرآیندهای مدیریت پایگاه‌های داده از جمله ایجاد، پر کردن، پشتیبان‌گیری، تکثیر و مدیریت پایگاه‌های داده را ساده می‌کند و اضافه می‌کند که Era به شرکت‌ها کمک می‌کند زمان، پول و استعداد را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

>

پیشنهادات Tessell، که شامل محصولات هدفمند برای PostgreSQL، MySQL، SQL Server، Milvus، Oracle، MongoDB، و SQL Server با Nutanix Era رقابت می کنند که از پایگاه داده هایی مانند Oracle، Microsoft SQL Server، MongoDB، MySQL و PostgreSQL نیز پشتیبانی می کند.

این شرکت اقدام سه موسس را به عنوان یک مورد سرقت دارایی معنوی می‌داند زیرا معتقد است که هر سه کارمند سابق به صورت قراردادی ملزم به افشای و تخصیص “IP سرقت شده” به Nutanix بودند.

گوگل تیم پایتون را اخراج می کند - گزارش ها

یک پرس و جو از طریق ایمیل به Tessell در مورد شکایت ارسال شده، هیچ پاسخی دریافت نکرد.

در یک بیانیه جداگانه به مطبوعات، Nutanix گفت که شکایتی که علیه Tessell و بنیانگذاران آن تنظیم شده است همچنین ادعا می کند که آنها قصد داشتند تمام نشانه های برند Nutanix را از نمونه اولیه خود حذف کنند و سپس سعی کردند با پاک کردن Nutanix خود، ردپای آنها را بپوشانند. لپ تاپ ها.

“Nutanix به دنبال بازگرداندن مالکیت معنوی دزدیده شده خود، دستور توقف نقض بیشتر، استرداد منابع Nutanix که توسط سه کارمند سابق برای تاسیس Tessell گرفته شده است، و خسارت مالی به میزان قابل اثبات است.” شرکت گفت.

به‌علاوه، Nutanix افزود که در حال آغاز رسیدگی‌های داوری جداگانه علیه بنیان‌گذاران Tessell بر اساس قراردادهای کارکنان Nutanix است.