۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

به روز رسانی GitHub Actions امنیت را تشدید می کند

به‌روزرسانی خودکار پلتفرم CI/CD، شبکه خصوصی Azure را برای امنیت بهبود یافته و اجراکننده‌های میزبان GPU برای یادگیری ماشین اضافه می‌کند.

به‌روزرسانی خودکار پلتفرم CI/CD، شبکه خصوصی Azure را برای امنیت بهبود یافته و اجراکننده‌های میزبان GPU برای یادگیری ماشین اضافه می‌کند.

GitHub Actions، یک پلتفرم CI/CD خودکار برای GitHub، برای مشتریان سازمانی با قابلیت‌هایی از جمله امنیت قوی‌تر و اجراکننده‌های تقویت‌شده GPU برای یادگیری ماشین، بهبود یافته است.

GitHub به‌روزرسانی‌هایی را برای ناوگان دونده میزبان خود برای Actions در تاریخ ۲ آوریل اعلام کرد. برای تقویت امنیت، GitHub Actions اکنون شبکه خصوصی Azure را برای دوندگان میزبان GitHub ارائه می دهد. این ویژگی محاسبات در ابر را با دسترسی ایمن و کنترل امنیت شبکه ترکیب می‌کند و هزینه‌های سربار نگهداری زیرساخت را حذف می‌کند. راه‌اندازهای میزبانی شده برای هر سیستم عامل اصلی برای آسان کردن ساختن و آزمایش یک پروژه طراحی شده‌اند که می‌تواند مستقیماً روی یک ماشین مجازی یا یک کانتینر اجرا شود.

شیوه جدیدی از تفکر در مورد پایداری منبع باز

با اجراکننده‌های میزبان‌شده توسط GPU برای یادگیری ماشین، اکنون در نسخه بتا عمومی، تیم‌هایی که با مدل‌های زبان بزرگ کار می‌کنند یا به کارت‌های گرافیک GPU برای توسعه بازی نیاز دارند، اکنون می‌توانند اتوماسیون و فرآیندهای CI/CD را در GitHub Actions اجرا کنند. این قابلیت همچنین از تست برنامه، مقیاس خودکار و شبکه خصوصی پشتیبانی می کند.

مقدمه ای برای OOP: سبک برنامه نویسی روزمره

GitHub همچنین در حال گسترش ناوگان دونده میزبان خود است تا شامل دو vCPU Linux و چهار vCPU Windows runner باشد. پروژه ها می توانند روی یک VM یا داخل یک کانتینر اجرا شوند. دونده های میزبان سیلیکونی اپل (M1) نیز اکنون به طور کلی در دسترس هستند.

به‌روزرسانی‌ها در حالی ارائه می‌شوند که پلتفرم GitHub Actions به سالگرد پنج سالگی خود می‌رسد و اکنون ۲۲۰۰۰ اکشن در GitHub موجود است. بازار. گیت هاب گفت، دونده های میزبانی شده با حذف هزینه های اضافی مرتبط با مدیریت زیرساخت، زمان کدنویسی توسعه دهندگان را به حداکثر می رساند. برای مدیران devops، اجراکنندگان میزبان زمان و هزینه مورد نیاز برای حفظ زیرساخت محاسباتی برای اتوماسیون چرخه عمر نرم‌افزار را کاهش می‌دهند.