۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Visual Studio Code API پوشش آزمایشی را نهایی می کند

آخرین به‌روزرسانی ویرایشگر کد مایکروسافت، پشتیبانی بومی را برای پوشش آزمایشی، برچسب‌های ویرایشگر سفارشی، اسکرول قفل شده و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد.

آخرین به‌روزرسانی ویرایشگر کد مایکروسافت، پشتیبانی بومی را برای پوشش آزمایشی، برچسب‌های ویرایشگر سفارشی، اسکرول قفل شده و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد.

مایکروسافت از Visual Studio Code 1.88 پرده برداری کرده است که به عنوان نسخه مارس ۲۰۲۴ ویرایشگر کد محبوب این شرکت نیز شناخته می شود. این به‌روزرسانی قابلیت‌هایی مانند API پوشش آزمایشی، برچسب‌های ویرایشگر سفارشی، و پیمایش قفل شده را به همراه دارد.

در ۴ آوریل معرفی شد، Visual Studio Code 1.88 قابل دانلود برای Windows، Linux، یا Mac از وب‌سایت پروژه.

در این نسخه، مایکروسافت API پوشش آزمایشی خود را نهایی کرده است و پشتیبانی پوشش بومی را به VS Code می‌آورد. اگر سیستم آزمایش توسعه‌دهنده آن را پشتیبانی کند، می‌توان با استفاده از دکمه جدید Run With Coverage به پوشش دسترسی پیدا کرد. استفاده از پوشش آزمایشی مستلزم آن است که افزونه VS Code شما API جدید را پیاده سازی کند.

چگونه گرافانا قابلیت مشاهده را در دسترس قرار داد

برچسب‌های ویرایشگر سفارشی، در عین حال، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند که برچسب نمایشگر را برای برگه‌های ویرایشگر و نمای Open editors سفارشی کنند. به گفته مایکروسافت، می توان از این قابلیت برای تمایز بین ویرایشگرهای فایل هایی با همین نام استفاده کرد. و با اسکرول قفل شده، توسعه دهندگان می توانند با استفاده از دستور View: Toggle Locked Scrolling Across Editors، پیمایش را در ویرایشگرهای قابل مشاهده همگام کنند. وقتی توسعه‌دهندگان در یک ویرایشگر پیمایش می‌کنند، همه ویرایشگرهای دیگر به همان میزان پیمایش می‌کنند و همه چیز را در یک راستا نگه می‌دارند.

کمک برای هوش مصنوعی مولد در راه است

همچنین در ویژوال استودیو ۱.۸۸:

  • مینیمپ اکنون بخش‌های تعریف‌شده با نشانگرهای تاشو، مانند //#regioncode را در TypeScript شناسایی و ارائه می‌کند. این به کاربران امکان می‌دهد به سرعت فایل‌های بزرگ را اسکن و پیمایش کنند.
  • در جستجوی سریع، جداکننده‌های نام فایل چسبناک شده‌اند تا واضح‌تر شود که نتیجه جستجو با کدام فایل مرتبط است. این می تواند زمانی مفید باشد که توسعه دهندگان موارد جستجوی زیادی را در یک فایل داشته باشند.
  • نوار فعالیت را می توان به پایین نوار کناری و همچنین به بالا منتقل کرد. هنگامی که نوار فعالیت در بالا قرار می گیرد، اکنون با بقیه رابط سازگاری بیشتری دارد.
  • چت درونی

  • GitHub Copilot اکنون به عنوان یک کنترل شناور شروع می‌شود و آن را سبک‌تر می‌کند، سپس بعد از اولین درخواست فضای بیشتری را اشغال می‌کند.
  • صداهای سیگنال دسترسی برای ضبط صدا اضافه شده است.
  • برای اجرای آسان‌تر سلول‌های مرتبط در یک نوت‌بوک، کاربران اکنون می‌توانند سلول‌هایی را که توسط یک سرصفحه بخش علامت‌گذاری شده با هم گروه‌بندی شده‌اند با عملکرد اجرای سلول‌ها در بخش اجرا کنند.
با توابع Pulsar یک خط لوله هوش مصنوعی در زمان واقعی بسازید

Visual Studio Code 1.88 به دنبال انتشار اواخر فوریه Visual Studio Code 1.87 است که دیکته صوتی را معرفی کرد.