۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پاراسافت از ابزار تست ایمنی برای برنامه های C و C++ رونمایی کرد

C/C++ test CT برای ساده سازی اتوماسیون تست و اطمینان از انطباق مداوم با استانداردهای ایمنی و امنیتی طراحی شده است.

C/C++ test CT برای ساده سازی اتوماسیون تست و اطمینان از انطباق مداوم با استانداردهای ایمنی و امنیتی طراحی شده است.

Parasoft ابزاری را برای افزایش تست ایمنی برای برنامه های C و C++ راه اندازی کرده است. این ابزار در زمانی ارائه می شود که دو زبان برنامه نویسی محترم به دلیل نگرانی های ایمنی مورد انتقاد قرار گرفته اند.

ابزار C/C++test CT (تست مستمر) که در ۸ آوریل اعلام شد، برای توانمندسازی تیم‌های توسعه‌دهنده بزرگ برای ساختن سیستم‌های تعبیه‌شده قابل اعتماد و قابل اعتماد در نظر گرفته شده است. به گفته پاراسافت، این یک راه حل جامع برای تیم های بزرگی است که در توسعه محصولات C و C++ دارای اهمیت ایمنی و حیاتی هستند. C/C++ test CT با محیط‌های دسکتاپ توسعه‌دهندگان مانند Visual Studio Code، چارچوب‌های تست واحد مانند GoogleTest، Boost.Test، و CppUnit و گردش‌های کاری CI/CD برای آزمایش و کارایی مداوم یکپارچه می‌شود. به گفته پاراسافت.

گزارش devops Puppet مزایای مهندسی پلت فرم را نشان می دهد

تست C/C++ CT پس از کاخ سفید که توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا زبان‌هایی مانند C و C++ را به نفع زبان‌های ایمن از نظر حافظه کنار بگذارند، وارد می‌شود. هشدار کاخ سفید با انتقاد شدید بنیانگذار C++ Bjarne Stroustrup مواجه شد که تاکید کرد بهبود ایمنی همیشه هدف زبان C++ بوده است و تلاش هایی در این جهت انجام شده است.

کلاس ها و اشیاء در جاوا

تست C/C++ CT بردارهای آزمایش گمشده را نشان می‌دهد، الزامات پوشش کد را خودکار می‌کند، و گیت‌های کیفیت پوشش کد CI را گسترش می‌دهد. به گفته پاراسافت، این ابزار به دلیل ماهیت مدولار شده، یکپارچگی تمیزتر و انعطاف پذیرتر را به عنوان ابزار پوششی امکان پذیر می کند. گواهینامه محصول TUV< /a> پیش بینی می شود. همراه با C/C++ Test، DTP پاراسافت (پلتفورم تست توسعه)، یک سیستم گزارش‌دهی مرکزی مبتنی بر وب است که تجزیه و تحلیل‌هایی را فراهم می‌کند که امکان نظارت بر روند و ردیابی پیشرفت را برای معیارهای پوشش مختلف فراهم می‌کند.