۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Teradata روی Anaconda ضربه می‌زند تا بسته‌های Python، R را به VantageCloud Lake اضافه کند

شرکت‌هایی که قبلاً در Teradata VantageCloud Lake مشترک شده‌اند، می‌توانند بسته‌های Python و R را بدون هزینه اضافی از مخزن Anaconda دانلود کنند.

شرکت‌هایی که قبلاً در Teradata VantageCloud Lake مشترک شده‌اند، می‌توانند بسته‌های Python و R را بدون هزینه اضافی از مخزن Anaconda دانلود کنند.

Teradata با Anaconda همکاری می کند تا بسته هایی از زبان های برنامه نویسی محبوب Python و R را به پلتفرم تجزیه و تحلیل چند ابری خود، VantageCloud Lake اضافه کند. .

این شراکت شاهد خواهد بود که Teradata بسته‌های موجود در مخزن Anaconda را در ارائه تجزیه و تحلیل داده self-service خود، ClearScape Analytics، که در داخل VantageCloud Lake بسته‌بندی می‌شود، ادغام می‌کند.

این ادغام به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا هوش مصنوعی (AI) و آموزش ماشین سریعتر انجام می شود، و افزود که شرکت هایی که قبلاً مشترک VantageCloud Lake هستند، می توانند بسته های Python و R را بدون هزینه اضافی از مخزن Anaconda بارگیری کنند.

C++ همچنان در شاخص محبوبیت زبان می درخشد

برادلی شیمین، تحلیلگر ارشد Omdia، گفت: شراکت Anaconda به متخصصان داده که قبلاً روی پیشنهاد Teradata کار می کنند کمک می کند تا تهیه و مدیریت چارچوب ها و کتابخانه های پشتیبانی کننده را که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند، ساده کنند.

شیمین توضیح داد: «تامین چارچوب‌های پشتیبانی و مدیریت وابستگی‌های متقابل بین بسته‌ها یک تجارت بی‌نظم است و آناکوندا می‌تواند آن را ساده کند.

حرکت Teradata برای شراکت با Anaconda به این دلیل است که این شرکت از روند بازار فروشندگان مشابه پیروی می کند که به شدت به سمت پلت فرم های بینش تحلیلی چند مدل (انبار داده یا دریاچه های داده) می چرخند که شرکت ها را قادر به ساختن می کند. به گفته شیمین، هوش مصنوعی در بالای داده‌ها بدون جابجایی آن داده‌ها نتیجه می‌گیرد.

اوبونتو 22.10 بر روی میکروکنترلرهای MicroPython می درخشد

او گفت: «این فقط از نظر بهبود عملکرد، کاهش هزینه و کاهش پیچیدگی منطقی است. برای تغییر به یک پلتفرم خارجی، مانند SageMaker یا DataRobot.

Teradata قبلاً از Python و R

پشتیبانی می کرد

طبق گفته داگ هنشن، تحلیلگر اصلی Constellation Research، Teradata قبلاً از Python و R از طریق ClearScape Analytics پشتیبانی می کرد.

هنشن گفت: «دلیل همکاری آناکوندا می‌تواند کتابخانه فوق‌العاده گسترده و پذیرش بسیار گسترده ارائه‌دهنده مخزن باشد.

هماهنگ سازی داده ها برای خطوط لوله یادگیری ماشین

بر خلاف Henschen، Shimmin از Omdia گفت که مخزن Anaconda خود با رقابت سختی روبرو است و “اکثر متخصصان داده کلاسیک مانند pyenv را انتخاب می کنند تا نصب pip (برنامه نصب ترجیحی) خود را انجام دهند، یا ابزارهای نسبتا جدیدی را ترکیب کنند، مانند شعر، همین کار را بکنم.»

Teradata تنها شرکتی نیست که پایتون را پذیرفته است. رقیب Snowflake با Anaconda برای ادغام Python در Snowpark شریک شده است.

خود آناکوندا با شرکت هایی مانند RedHat IBM و Cloudera برای بسته های زبان برنامه نویسی خود شراکت دارد.

Teradata گفت: بسته‌های Python فوراً در دسترس هستند و بسته‌های R قبل از پایان سال منتشر می‌شوند.