۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

JetBrains مجموعه مدیریت IDE را راه اندازی کرد

خدمات JetBrains IDE مدیریت JetBrains IDE ها، JetBrains AI، محیط های توسعه از راه دور و برنامه نویسی مشترک را متمرکز می کند.

خدمات JetBrains IDE مدیریت JetBrains IDE ها، JetBrains AI، محیط های توسعه از راه دور و برنامه نویسی مشترک را متمرکز می کند.

JetBrains خدمات JetBrains IDE را معرفی کرده است، مجموعه‌ای از محصولات که برای ساده‌سازی مدیریت IDE‌های مبتنی بر IntelliJ، محیط‌های توسعه از راه دور و دستیار کدنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است. این مجموعه همچنین شامل یک راه حل برنامه نویسی مشترک است.

در ۹ آوریل رونمایی شد، سرویس‌های IDE JetBrains برای کاهش چالش‌های استقرار و نظارت طراحی شده است. این شرکت گفت که IDE ها و سایر ابزارهای توسعه دهنده برای سازمان های بزرگ. JetBrains، که شاید بیشتر به خاطر IntelliJ IDEA IDE برای Java و Kotlin شناخته شده است، این بسته را به عنوان “یک مرکز مرکزی برای همه چیز” قرار داده است. IDE.”

Deno در مقابل Node.js: کدام بهتر است؟

پنج محصول و خدمات در مجموعه خدمات JetBrains IDE موجود است:

  • تهیه کننده IDE، به مدیریت متمرکز IDE اجازه می دهد تا نسخه ها و افزونه های مناسب را به توسعه دهندگان در سراسر یک سازمان ارائه دهد. علاوه بر IntelliJ IDEA، IDE های JetBrains پشتیبانی شده توسط IDE Provisioner شامل GoLand برای زبان Go، PyCharm برای Python، RubyMine برای Ruby، PhpStorm برای PHP، WebStorm برای JavaScript و TypeScript، Android Studio و سایر IDEها.
  • AI Enterprise، به توسعه دهندگان ویژگی های بهره وری مبتنی بر هوش مصنوعی و کنترل کامل بر امنیت، مخارج، انتخاب بهترین LLM های کلاس (مدل های زبان بزرگ) و معیارهای کارایی ارائه می دهد.
  • License Vault، برای خودکارسازی توزیع مجوزهای JetBrains IDE برای کل سازمان.
  • Code With Me Enterprise، برنامه‌نویسی جفت در زمان واقعی را برای سازمان‌های آگاه به امنیت ارائه می‌دهد.
  • Code Canvas، یک سازمان‌دهنده محیط توسعه از راه دور با میزبانی خود.

JetBrains خدمات JetBrains IDE را پس از ارائه آن به صورت بتا برای تعدادی از مشتریان بزرگ، عموماً در دسترس قرار داده است. هزینه خدمات JetBrains IDE تا حد زیادی بر اساس تعداد کاربران و دامنه محصولات انتخابی است. مشتریان سازمانی برای گزینه‌های قیمت‌گذاری واجد شرایط هستند.