۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Qdrant پایگاه داده برداری مدیریت شده را برای ابرهای ترکیبی ارائه می دهد

Qdrant Hybrid Cloud مبتنی بر موتور جستجوی مشابه وکتور Qdrant منبع باز و پایگاه داده برداری است که در Rust نوشته شده است.

Qdrant Hybrid Cloud مبتنی بر موتور جستجوی مشابه وکتور Qdrant منبع باز و پایگاه داده برداری است که در Rust نوشته شده است.

ارائه‌دهنده پایگاه داده منبع باز Qdrant Qdrant Hybrid Cloud را در دسترس قرار داده است، یک پایگاه داده برداری اختصاصی که در مدل ابر ترکیبی مدیریت شده ارائه می‌شود.

Qdrant، پایه منبع باز Qdrant Cloud و Qdrant Hybrid Cloud، یک موتور جستجوی شباهت برداری و پایگاه داده برداری است که در Rust نوشته شده است. Qdrant مجموعه ای از ویژگی ها را برای بهینه سازی عملکرد ارائه می دهد و می تواند میلیاردها بردار را با مقیاس و ایمنی حافظه مدیریت کند.

نحوه استقرار با Vercel و MongoDB Atlas بدون حتی تلاش

Qdrant گفت که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا پایگاه‌های داده برداری را در هر ارائه‌دهنده ابری، مرکز داده اولیه، یا مکان لبه‌ای مستقر کنند. بنابراین عملکرد، امنیت و کارایی هزینه برای برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی تضمین می شود. پایگاه داده های برداری به عنوان یک مؤلفه حیاتی برای ساخت برنامه های هوش مصنوعی مولد ظاهر شده اند.

روبی از WebAssembly برای باینری های CRuby پشتیبانی می کند

Qdrant Hybrid Cloud به مشتریان این امکان را می دهد که یک پایگاه داده برداری را در محیط انتخابی خود بدون به خطر انداختن مزایای یک سرویس ابری مدیریت شده مستقر کنند. علاوه بر اجرا در Google Cloud Platform و Microsoft Azure، Qdrant Hybrid Cloud می‌تواند در Oracle Cloud Infrastructure، Red Hat OpenShift< اجرا شود. /a>، Vultur، DigitalOcean، OVHcloud، Scaleway، Stackit، Civo، یا هر زیرساخت خصوصی یا عمومی دیگر با پشتیبانی Kubernetes.