۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پیشنهاد جاوا واردات بسته ماژول را ساده می کند

اجازه دادن به کل ماژول ها برای وارد شدن به یکباره، تایپ خسته کننده را حذف می کند و استفاده مجدد از کتابخانه های مدولار در جاوا را ساده می کند.

اجازه دادن به کل ماژول ها برای وارد شدن به یکباره، تایپ خسته کننده را حذف می کند و استفاده مجدد از کتابخانه های مدولار در جاوا را ساده می کند.

جاوا با توانایی وارد کردن مختصر همه بسته‌های صادر شده توسط یک ماژول، تحت یک پیشنهاد شناور در جامعه جاوا، تقویت می‌شود. این طرح استفاده از کتابخانه های مدولار در جاوا را ساده می کند.

ویژگی زبان پیش‌نمایش برای Java SE (نسخه استاندارد)، به نام اعلامیه‌های واردات ماژول، ثبت شده است. به عنوان یک پیشنهاد بهبود JDK (JEP) در جامعه OpenJDK.

ساخت Azure Kubernetes هوشمندتر برای توسعه دهندگان

اهداف این طرح شامل ساده کردن استفاده مجدد از کتابخانه‌های مدولار با اجازه دادن به کل ماژول‌ها برای وارد شدن به یکباره، اجتناب از سر و صدای چندین اعلامیه نوع واردات بر حسب تقاضا هنگام استفاده از بخش‌های مختلف API صادر شده توسط یک ماژول، و این پیشنهاد بیان می‌کند که به مبتدیان امکان می‌دهد راحت‌تر از کتابخانه‌های شخص ثالث و کلاس‌های اصلی جاوا بدون نیاز به یادگیری محل قرارگیری آنها در سلسله مراتب بسته استفاده کنند.

این یک هدف نیست که از توسعه دهندگانی که از ویژگی وارد کردن ماژول استفاده می کنند ملزم به ماژولارسازی کد خود نباشند. این ویژگی نیازی ندارد که کد واردکننده در یک ماژول باشد.

نظرسنجی می گوید که اکثر توسعه دهندگان devops را پذیرفته اند

انگیزه پیشنهاد، تمایل به کاهش چشمگیر تعداد اظهارنامه های وارداتی است که برنامه نویسان جاوا باید بنویسند. اگرچه کلاس‌ها و رابط‌های موجود در بسته java.lang، مانند Object، String و Comparable به‌طور خودکار توسط کامپایلر جاوا در صورت تقاضا وارد می‌شوند. ، کلاس‌ها و رابط‌های ضروری دیگر، مانند List، Map، Stream و Path نیستند. در نتیجه، توسعه‌دهندگان باید اعلان‌های واردات متعددی را در ابتدای هر فایل منبع بنویسند.

سیستم‌های متن‌باز متا به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر می‌سازند

قابلیت وارد کردن در سطح ماژول‌ها به ویژه زمانی مفید خواهد بود که APIهای یک ماژول ارتباط نزدیکی با APIهای ماژول دیگر داشته باشند. در این پیشنهاد آمده است که واردات خودکار بر اساس تقاضا از وابستگی‌های گذرا یک راحتی بیشتر در هنگام نمونه‌سازی و کاوش خواهد بود.

این پیشنهاد که در آگوست ۲۰۲۳ ایجاد شد و در ۱۸ آوریل به‌روزرسانی شد، هنوز قابلیت نسخه خاصی از جاوا را هدف قرار نمی‌دهد. اولین امکان JDK 23 خواهد بود که در سپتامبر قرار می گیرد.