۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

OpenSilver 2.2 در LightSwitch می درخشد

بسته سازگاری LightSwitch برنامه های قدیمی Visual Studio LightSwitch را قادر می سازد تا در مرورگرهای مدرن اجرا شوند.

بسته سازگاری LightSwitch برنامه های قدیمی Visual Studio LightSwitch را قادر می سازد تا در مرورگرهای مدرن اجرا شوند.

Userware OpenSilver 2.2 را منتشر کرده است، به‌روزرسانی جایگزین منبع باز این شرکت برای چارچوب برنامه‌های اینترنتی غنی Silverlight مایکروسافت. این نسخه به برنامه‌های قدیمی Visual Studio LightSwitch در مرورگرهای مدرن از طریق بسته سازگاری اجرا شود.

OpenSilver 2.2 و بسته سازگاری LightSwitch ۳۰ آوریل معرفی شدند. برنامه‌نویسان می‌توانند OpenSilver 2.2 را دانلود کنند و برای نسخه آزمایشی بسته سازگاری LightSwitch. با به‌روزرسانی‌های Userware، برنامه‌های Lightswitch را می‌توان بدون بازنویسی منتقل کرد.

7 نقطه ضعف فرهنگ منبع باز

Userware گفت که توقف پلاگین Silverlight، که برنامه های LightSwitch را تامین می کرد، شرکت ها را با معضل بازنگری اساسی برنامه های موجود یا خطر شکست عملیاتی مواجه کرد. بسته سازگاری به این برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی به فناوری‌های وب مدرن مانند HTML5 و WebAssembly منتقل شوند.

انتقال یک برنامه LightSwitch با کپی کردن فایل های تولید شده از یک پروژه LightSwitch موجود، سپس وارد کردن این فایل ها به پروژه OpenSilver جدید در آخرین نسخه Visual Studio انجام می شود. با ارجاع به بسته سازگاری NuGet در یک پروژه، توسعه دهندگان می توانند قسمت جلویی برنامه را در فایل های ثابت کامپایل کنند. اینها سپس در هر محیط میزبانی وب مستقر می شوند.

با Flask 3.0 شروع کنید

علاوه بر رونمایی از OpenSilver 2.2، Userware یک نقشه راه برای OpenSilver ارائه کرد. ویژگی‌های برنامه‌ریزی‌شده عبارتند از کشیدن و رها کردن طراح رابط کاربری XAML، ادغام NET MAUI (واسطه برنامه چند پلتفرمی) و پشتیبانی از XAML Hot Reload، CLI، Visual Studio Code ، و رایدر. چارچوب .NET MAUI مایکروسافت امکان توسعه برنامه‌هایی را می‌دهد که می‌توانند در پلتفرم‌های iOS، Android، Mac و Windows اجرا شوند.

OutSystems از AI Agent Builder بدون کد رونمایی کرد

OpenSilver 2.2 به دنبال انتشار فوریه OpenSilver 2.1 است که از زبان برنامه نویسی F# پشتیبانی می کند.

شاید به این مطالب علاقمند باشید