۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

کد ویژوال استودیو تعویض شاخه را هموار می کند

آخرین به روز رسانی به درخواست ویژگی های طولانی مدت برای ذخیره و بازیابی ویرایشگرها هنگام جابجایی بین شاخه های کنترل منبع می پردازد.

آخرین به روز رسانی به درخواست ویژگی های طولانی مدت برای ذخیره و بازیابی ویرایشگرها هنگام جابجایی بین شاخه های کنترل منبع می پردازد.

Visual Studio Code 1.89، نسخه آپریل ۲۰۲۴ ویرایشگر کد محبوب مایکروسافت، با قابلیت‌هایی از جمله تعویض شاخه پیشرفته و پشتیبانی از چسباندن با کلیک میانی وارد شده است.

به‌روزرسانی، قابل دانلود از وب‌سایت پروژه، ۲ می معرفی شد. تعویض شاخه پیشرفته به یک درخواست ویژگی طولانی مدت برای ذخیره و بازیابی ویرایشگرها هنگام جابجایی بین شاخه های کنترل منبع پاسخ می دهد. توسعه دهندگان می توانند از تنظیم scm.workingSets.enabled برای فعال کردن این قابلیت استفاده کنند.

GitHub پیش نمایش کد اسکن خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی را انجام می دهد

نسخه جدید VS Code همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که با نگه داشتن ماوس روی مسیر تصویر یا ویدیو، پیش نمایشی سریع از یک تصویر یا ویدیو در Markdown داشته باشند. برنامه‌نویسان مجبور نیستند قابلیت پیش‌نمایش کامل Markdown را باز کنند. همچنین در این نسخه، مایکروسافت نحوه مدیریت کد تغییر نام هدر را در مواردی که یک فایل Markdown دارای هدرهای تکراری است، بهبود داده است.

سایر ویژگی‌های Visual Studio Code 1.89:

  • پشتیبانی از چسباندن وسط کلیک گسترش یافته است. در اکثر توزیع‌های لینوکس، یک کلیک میانی انتخاب را جای‌گذاری می‌کند. اکنون می‌توان با پیکربندی terminal.integrated.middleClickBehavior برای Paste، رفتار مشابهی را در سایر سیستم‌عامل‌ها فعال کرد.
  • جستجوی سریع، برای انجام سریع جستجوی متنی در فایل‌های فضای کاری، از مرحله آزمایشی فراتر رفته است.
  • انتخاب نماد تغییر از منوی زمینه برگه ترمینال اکنون انتخابگر نماد جدیدی را که برای نمایه ها ساخته شده است باز می کند.
  • پشتیبانی از لینک ANSI گسترش یافته است.
  • سفارشی کردن صفحه کلید برای اقدامات رابط کاربری ساده تر شده است.
  • افزونه های فضای کاری محلی، معرفی شده در VS Code 1.88، اکنون به طور کلی در دسترس هستند. توسعه دهندگان می توانند یک برنامه افزودنی را مستقیماً در یک فضای کاری قرار دهند و آن را فقط برای آن فضای کاری نصب کنند.
  • TypeScript 5.5 بتا از طریق برنامه افزودنی شبانه جاوا اسکریپت و TypeScript.
  • در فضای API، پشتیبانی بهبود یافته برای ویژگی‌های زبان در ویرایشگرهای ورودی نظرات ارائه می‌شود. همچنین، API فعالیت پنجره نهایی شده است.
  • چت درون خطی ترمینال اکنون تجربه پیش‌فرض در ترمینال برای دستیار برنامه‌نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی GitHub Copilot است. همچنین، Exclusions محتوای GitHub Copilot اکنون در Copilot Chat برای همه مشتریان Copilot برای Business و Copilot Enterprise پشتیبانی می‌شود.
سفر به خود بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار